×
×
جدیدترین‌‌ها

رییسان جمهور سیرالئون، نامیبیا و مالزی به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند

  • کد نوشته: 12974
  • تیر 17, 1400
  • رییسان جمهور سیرالئون، نامیبیا و مالزی با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفتند.
    رییسان جمهور سیرالئون، نامیبیا و مالزی به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند

    به گزارش نخست نیوز، «جولیوس مادابیو » رییس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

    رییس جمهور سیرالئون در این پیام با اشاره به شایستگی‌های آقای رییسی در سمت قبلی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جنابعالی نقش مهم و سهم به‌سزایی در جامعه ایران به‌عنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی است.

    جولیوس مادابیو با دوستانه و صمیمانه  خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سالیان متمادی،تاکید کرد: رجای واثق دارم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود میان دو کشور بیشتر تقویت می‌شود.
    رییس جمهور سیرالئون ابراز امیدواری کرد: روابط کنونی میان طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت تداوم یابد.

    براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامبیا ، «هاگه گینگوب» رییس جمهور نامبیا، با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت نامبیا، انتخاب ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

    رییس جمهور نامبیا در این پیام افزود : می‌خواهم از این فرصت برای تاکید بر تعهد نامبیا در جهت تحکیم روابط و همکاری دوجانبه با ایران و محکم کردن دوستی و همبستگی موجود بین دوکشور استفاده کنم .
    «هاگه گینگوب» همچنین ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رییس جمهور منتخب کشورمان، ابراز امیدواری کرد در دوران ریاست جمهوری آقای رییسی مردم ایران در جهت موفقیت و خوشبختی بیشتر حرکت کنند.

    براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور ، « سلطان عبدالله رعایه الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه مالزی ، با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی، رییس جمهور منتخب، انتخاب ایشان  در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را  تبریک و تهنیت گفته است.
    پادشاه مالزی در این پیام ابراز امیدواری کرد، روابط نزدیک و برادرانه بین مالزی و جمهوری اسلامی ایران در دوره ریاست جمهوری دکتر رییسی بیش از پیش تقویت شود.
    وی افزود: من مطمئن هستم که مالزی و جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های قاطع خود را برای تحکیم مناسبات در سطوح عالی تر ادامه خواهند داد .

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *