×
×
جدیدترین‌‌ها

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:
آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در مشهد

  • کد نوشته: 109821
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳
  • سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبرداد.
    آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در مشهد

    به گزارش نخست نیوز – «فرزین سلطانی» خاطر نشان کرد : معرفی دستاوردهای جدید و قابلیت های به روز و هم افزایی و ارتباط بین تولیدکنندگان، واردکنندگان و متقاضیان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    وی درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت : مبلمان ، کالای خواب ، لوازم خانگی ، لوستر ، فرش ، دکوراسیون داخلی از مهمترین محورهای فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است .

    وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار و ۲۰۰ متر و در سالن های فردوسی و مفاخر این نمایشگاه برپا شده است.

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: ۹۰ شرکت کننده در نمایشگاه حضور دارند که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین ۲۲ شرکت کننده از خارج استان  شامل استان های اصفهان ، تهران، مازندران ، خراسان جنوبی حضور دارند.

    سلطانی ضمن دعوت از علاقمندان به ویژه متخصصان حوزه هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید از این نمایشگاه ، عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

    سرورهادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *