×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد:
تلاش مدیریت شهری رشد زیرساخت‌های ورزش شهروندی است

  • کد نوشته: 109683
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • شهرداری از باب آن که یک ابر سازمان اجتماعی می باشد، موظف است در باب سلامت مردم و ورزش همگانی وشهروندی وحتی ورزش قهرمانی ورود پیدا کرده و حتی باید تخصصی ترکار کند ودراین راستا تلاش مدیریت شهری مشهد رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی درشهر است.
    تلاش مدیریت شهری رشد زیرساخت‌های ورزش شهروندی است

    به گزارش نخست نیوز،  روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، ” حجت الاسلام حسن منصوریان ” اظهارداشت: خوشبختانه با برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی ، مدیریت شهری  شور و نشاط وصف ناشدنی را در شهر مشهد ایجادکرد.

    وی ادامه داد: از این رو می توان آن را یک نوع ابتکاردانست. زیرا می تواند به صورت یک الگوی عملی برای حضورو مشارکت مردم در زمینه ورزش و سلامتی باشد .

    منصوریان تصریح کرد: نمایشگاه‌ها اگر بتوانند  سبب تغییررویه و سبک زندگی افراد و بازدید کننده‌های شوند و آن ها را  به سمت ورزش سوق بدهند ،اتفاق خوبی را می توانند رقم بزنند .

    وی تصریح کرد: این جذابیتی که من در نمایشگاه دیدم واقعا می تواند ،چنین کنشگری را داشته باشد و باعث شود که بازدید کنندگان نمایشگاه چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی به سمت ورزش بروند.

    منصوریان تاکید کرد: برای آن که بتوانیم از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر همه است، برای حتی چند ساعت جدا بشویم و بتوانیم چنین حس خوبی را ایجاد کنیم ،موفقیت خوبی است. به نظر من امسال نمایشگاه ورزش تنوع خوبی را ایجاد کرده بود که باعث مشارکت بسیاری از ورزشکاران و مردم شد. رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: شهرداری باید بداند که زیرساخت‌های ورزشی همگی غیرانتفاعی بوده و از این رو بایدفضا هایی وجود داشته باشد که به فکر سلامت مردم باشند .

    حجت الاسلام منصوریان  در خصوص ششمین نمایشگاه تخصصی” مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی ” گفت: بحث حوزه کودک یک بحث پایه است . یعنی ما همیشه چه در آموزش و چه در ورزش در مباحث تربیتی باید با شوق و اشتیاق ریل گذاری را لازم انجام دهیم.

    وی شهر امام رضا را دارای استعدادهای زیادی در حوزه‌های مختلف ورزشی دانست که نیاز به کشف وحمایت از آنهاست وخاطر نشان ساخت:  بالطبع نمایشگاه هم در همین مسیر وارد شده است.یعنی می تواند با ایجاد و نشاط برای مردم  یک خاطره خوبی رادر ذهن بازدید کنندگان ایجاد کند که در طول مسیر زندگی به ورزش علاقمند شوند و آن را ادامه دهند.

     

    سرور هادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *