×
×
جدیدترین‌‌ها

مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل خبرداد:
برگزاری هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در مشهد

  • کد نوشته: 110156
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل ازحضور تجار و شرکت های مختلف داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی در مشهد خبر داد.
    برگزاری هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در مشهد

    به گزارش نخست نیوز ، سرورهادیان – “علی کریمیان شیرازی ” در این خصوص اظهارداشت: هشتمین اجلاس توسعه صادرات ایده‌آل در تاریخ ۲ آبان ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.

    وی افزود: این اجلاس با هدف ارتباط گیری و آشنایی  با صادرات و راهکارهای صادراتی همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به آسیای میانه و افغانستان ،برگزار خواهد شد .

    مدیریت کارگروه بازرگانی بین المللی آرک اظهار داشت: در این اجلاس از اتاق‌های بازرگانی مشترک افغانستان و ترکمنستان حضور خواهند داشت و همچنین  دست‌اندرکاران بحث صنعت و اقتصاد در این اجلاس جزو حامیان برنامه هستند .

    کریمیان‌ شیرازی با اشاره به آن که تجاری از افغانستان و ترکمنستان  مهمان این اجلاس هستند ، بیان داشت: علاوه بر حضور تجار کشورهای ترکمنستان و افغانستان مخاطبین شرکت‌های ایرانی این اجلاس نیزحضور خواهند داشت.

    وی ادامه داد: شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه‌های مختلف شامل ؛ساختمانی ، مواد غذایی ، کشاورزی ، صنعت، معدن، نفت ، پتروشیمی ، گاز ، آرایشی ، بهداشتی ، پزشکی و …دراین اجلاس حضور خواهند داشت.

    مجری و مدیر اجلاس توسعه صادرات ایده آل تاکید کرد: هدف از برگزاری این اجلاس آشنایی با مباحث صادرات و راهکارهای صادراتی است. همچنین ارتباط‌گیری از طریق نشست B2B که بین شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد از دیگر اهداف این اجلاس می باشد .

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *