×
×
جدیدترین‌‌ها

کافه موزه سلامت به بهره برداری رسید

  • کد نوشته: 10873
  • خرداد 24, 1400
  • گردشگران و شهروندان می‌توانند موزه‌گردی را با طعم خوش شربت‌ها و دمنوش‌های گیاهی تجربه کنند.
    کافه موزه سلامت به بهره برداری رسید

    نخست نیوز – مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت‌های پدیده گفت: کافه موزه سلامت ذیل نخستین برنامه عملیاتی شرکت بین المللی گردشگری سلامت با هدف ارایه انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سالم به بهره‌برداری رسید.

    سیده نجمه امینی افزود: این موزه تماشاخانه‌ای از معماری مدرن را با نوآوری‌های دیجیتال خود به همراه دارد تا در آن گردشگران و مخاطبان را با تاریخچه و مستندات مرتبط با حوزه سلامت و تغذیه سالم آشنا کند، ضمن اینکه در این تماشاخانه مهمانان با تاریخ شفاهی شهر پدیده نیز آشنا می‌شوند.

    همچنین در بخش موزه گیاهان دارویی مخاطبان با انواع گیاهان دارویی، فواید و خواص آن آشنا خواهند شد. در این بخش گیاهان به صورت خشک شده و زنده در گلدان هایی با فضاسازی‌ زیبا در معرض دید و تهیه علاقمندان قرار دارد.

    کافه موزه سلامت یک بخش پر طرفدار دیگر دارد که به عنوان شربت‌خانه و دمنوش‌کده فعال است. این دمنوش‌ها و شربت‌ها متناسب با رژیم‌های درمانی مختلف تهیه شده است.

    اینجا ترکیبی از طراوت آب، گیاه، نور و رنگ چشم نواز است. هارمونی فضای سنتی و مدرن با ریتم خوش ایجاد شده در فضا، قاب‌هایی به یاد ماندنی را برای خلق خاطراتی خوش مهیا کرده است.
    بخش وی آی پی، ‌سرو موقت،‌ لم‌کده‌های محوطه و فضای تولد و مهمانی نیز فراهم است تا ترکیبی از تمام آنچه نیازمند گردشگران و مخاطبان است در یکجا حضور و انتخاب را آسان نماید.

    مدیر روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده یادآور شد: کافه موزه سلامت در بخشی نیز به عنوان کارگاه آموزشی و اتاق کنفرانس فراهم شده است تا مدیران، اساتید و ‌دانشجویان حوزه سلامت بتوانند تجمع‎های علمی، دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و رویدادهای خود را در اینجا برگزار کنند.

    امینی گفت: در این موزه، مشاوران سلامت و تندرستی با استفاده از روش‌های علمی جدید و بهره‌گیری از دانش طب ایرانی حضور دارند تا با ارایه رژیم‌های درمانی و متناسب با نیاز مخاطبان خدمت‌رسانی کنند.

    گفتنی است: کافه موزه تعاملی سلامت پدیده طی رویداد بازگشایی رسمی شما را به مکانی خاطره‌انگیز و کسب تجربه‌ای تازه دعوت می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *