×
×
جدیدترین‌‌ها

واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر فک پلمب نمی شوند

  • کد نوشته: 106322
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
  • معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس ضمن بازدید سرزده از واحد‌های صنفی اطراف حرم ضمن دستور پلمب واحد‌های صنفی متخلف گفت: واحدهای صنفی و خدماتی متخلف که پلمب شده‌اند، تا پایان دهه آخر صفر فک پلمب نخواهند شد.
    واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تا پایان دهه آخر صفر فک پلمب نمی شوند

    نخست نیوز -محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه نشست قرارگاه خدمات سفر شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نقاط قوت‌ بسیاری در ساختار قرارگاه خدمات سفر ایجاد شده که امسال بهتر از سال‌های گذشته مدیریت می‌شود.

    وی با بیان اینکه ضعف‌ها به شکل روزانه بررسی و مدیریت می‌شود، افزود: طی بازدیدی که از بازار داشتیم شاهد تخلفاتی بودیم که بر این اساس تذکرهای لازم داده شد، گرچه که اکثر حوزه‌های خدمات‌رسانی با عشق به ولایتمداری به خوبی خدمت‌ می‌کنند، اما برخی‌ها اندک و از روی غفلت تخلف انجام می‌دهند.

    داوری با اشاره به اینکه همواره تذکرات لازم به متخلفان داده می‌شود، تاکید کرد: اگر کسی بر تخلف اصرار کند قطعا واحد صنفی او پلمب خواهد شد و تا پایان دهه آخر صفر واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود، فک‌ پلمب نخواهد شد.معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به این که بازدید سرزده از واحد‌های صنفی به صورت غیر محسوس در طی هفته جاری تدوام خواهدداشت با بیان اینکه تیم‌های بازرسی متعددی در امر نظارت بر بازار و قیمت‌ها طی این ایام فعال خواهند بود، تصریح کرد: اگر اتفاقی رخ دهد یا تخلفی انجام شود بلافاصله بررسی می‌شود و حقوق زائران تضییع نخواهد شد.

    در همین راستا اگر در هر حوزه‌ای مبلغی مازاد از زائران گرفته شود به آنان مسترد خواهد شد. معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در پایان با اشاره به پیش‌بینی حضور باشکوه زائران طی روزهای آینده ابراز کرد: اطلاعات حاکی از این بوده که سیر حرکت زائران به مشهد جدی است و احتمالا زائران بیشتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

    مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *