×
×
جدیدترین‌‌ها

فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور معرفی شد

  • کد نوشته: 103350
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
  • آیین تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه منطقه نزاجا برگزار شد.
    فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور معرفی شد

    نخست نیوز – در این مراسم که با حضور فرماندهان لشکری وکشوری ارتش،تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی ،سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ،قلندرشریف شهردار مشهد،زهدی نماینده استاندار، وجمع کثیری ازروحانیون، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.

    سرتیپ دوم تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران سیروس امان الهی از فرماندهان و مدافعان حرم به‌عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا  و فرمانده ارشد ارتش در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و مازندران معرفی و از زحمات و تلاش های امیر رضا آذریان تقدیر و قدر دانی به عمل آمد.

    امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از فرماندهان نظامی و کشوری و همچنین مسوولان استان از امیر آذریان فرمانده سابق قرارگاه شمال شرق به نیکی یاد کرد و گفت: وی سرباز ولایی،زحمت کش و بسیار هنرمند در مدیریت ارتش هستند و به همین خاطربغد از ۴۱سال خدمت در نظام مقدس ارتش به مقام شامخ بازنشستگی نائل و به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش منصوب می شوند.

    وی در ادامه ضمن بیان روایتی از سیره و رفتار ائمه و اولیای خدا در جهت طی مسیر صداقت و درستی و انشعاب این مسیر در میان نیروهای خدوم ارتش به محورهای اصلی ارتش اشاره و گفت: ولایت محوری،عدالت محوری و شایسته سالاری از ارکان مهم در ارتش جمهوری اسلامی است. حیدری در این مراسم تاکید کرد نظام اقتدار جمهوری اسلامی ناشی از هدایت ولایت امر مسلمین مقام معظم رهبری و نتیجه این اقتدار و هدایت در میان نیروی های تظامی تجلی پیدا کرده است. این خصوصیات که ناشی از بصیرت رهبری است در تولید محصولات نظامی و به عرصه ظهور رساندن در جهت مقاومت ازمرزها توسط ارتش که بخشی ازاین اقتدار است نقش قابل توجه ای ایفا کرده است.

    امیر حیدری با اشاره به نقش ارتش در اقتدار نظامی در مرزها به ۳محور اصلی در مدیریت ارتش اشاره و گفت: ولایت مخوری،عدالت محوری و شایسته سالاری از مهمترین ارکان نظام یافته در ارتش جمهوری اسلامی است. وی در ادامه به استقرار ۱۱تیپ ارتش درمرزها در راستای ایمن سازی، امنیت و آرامش در مناطق مرزی خبر داد. فرمانده ارتش جمهوری اسلامی از انسداد و ایمن سازی ۳۰۰کیلومتر از مرزهای شرق کشور توسط ارتش نیروی زمینی خبر داد.

    امیر حیدری در این مراسم خاطر نشان کرد: امیر آذریان در طی حضور در فرماندهی قرارگاه شمال شرق کشورمنشا خیر و برکت در منطقه بود و امیدوارم این مسیر همچنان توسط امیر امان الهی فرمانده جدید منطقه تداوم داشته باشد. در این مراسم همچنین زهدی معاون استاندار خراسان رضوی،حجت الاسلام صالحی نصب رییس عقیدتی ،سیاسی ارتش مطالبی را در خصوص نقش،و اثر گذاری ارتش در برقراری نظم و امنیت اجتماعی به خصوص در مرزها بیان داشتند.

    در پایان این مراسم امیر آذریان فرمانده سابق قرارگاه شمال شرق ارتش ضمن قدر دانی از همراهی خانواده در طی مسیر خدمت از توابع فرماندهان،دوستان و مدیران استان که در راه کسب موفقیت در مدیریت سازمانی همراه و همرزم وی بودند. تقدیر و قدر دانی کرد و گفت: در تمامی مراحل آماده ارایه تجربیات ویاری به فرمانده جدید امیر سرتیپ سیروس امان الهی هستم در پایان این مراسم از برخی خانواده شهدای ارتش خراسان رضوی با اهدای هدایایی تقدیر و قدر دانی به عمل آمد همچنین برخی از کودکان موسسه خیریه کودکان گلستان علی که بیش از ۱۴سال امیر آذریان را به عنوان پر معنوی خود می دانستند با اهدای شاخه های گل افتخار بازنشستگی در ارتش را به وی تبریک و از زحمات ایشان در حمایت از موسسه تشکر کردند.

     مجید خروشی

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>
    برچسب ها امیر آذریان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *