×
×
جدیدترین‌‌ها

️نمایش هایی که قابلیت اجرای بین المللی دارند

  • کد نوشته: 110108
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳
  • استقبال  هنرمندان از این جشنواره بی نظیر است.
    ️نمایش هایی که قابلیت اجرای بین المللی دارند

    ️به گزارش  نخست نیوز  ،️ یکی از داوران هیات بازبینی ضمن اعلام این مطلب گفت:از ویژگی های پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هنرمندان خراسان رضوی( سودای عشق) انتخاب سوژه های خوب نمایشی برای برقراری ارتباط از مخاطبان است،از ویژگی تئاترهای منتخب در این جشنواره است.

    ️ حمیدرضا سلیمانی تصریح کرد:  تعداد نمایش های خوب صحنه ای و خیابانی زیاد بود و بطور قطع آثار منتخب ارتباط خوبی می توانند با مخاطب برقرار کنند.

    ️وی از اجرای عمومی نمایش های منتخب جشنواره اطلاع داد و بیان کرد: نمایش های راه یافته به جشنواره بعد از حضور در جشنواره، اجرای عمومی خواهند داشت. این در حالیست که این اجراها سبب رونق تئاتر در شهرستان ها می شود.

    ️وی تاکید کرد: خوشبختانه گروه های سنی مختلفی در این جشنواره حضوردارند و حضور نسل جدید چشمگیر است و تلفیق سبک های مدرنیته و سنتی مشهوداست.

    ️ سلیمانی از چند نمایش خیابانی بسیار خوب در این جشنواره خبرداد و تاکید کرد: خوشبختانه طی بازبینی آثار، شاهد اجرای چندین نمایش خیابانی بسیار خوب بودیم که به نظر من این نمایش ها قابلیت اجرا در جشنواره های بین المللی را دارند.

    ️شایان ذکراست، هیات بازبینی پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هنرمندان خراسان رضوی( سودای عشق ) متشکل از احسان روحی، دکتر مهدی نصیری و حمیدرضا سلیمانی بود که آثار راه یافته به این جشنواره از ۲۹ مهر تا ۳ آبان ماه سالجاری در دو بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی در شهرستان کاشمر به رقابت خواهند پرداخت .

    سرور هادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *