×
×
جدیدترین‌‌ها

نفرات برتردوچرخه سواری در رده سنی نوجوانان معرفی شدند

  • کد نوشته: 101768
  • تیر 14, 1403
  • مسوول و مربی تیم های نوجوانان و جوانان خراسان رضوی از دعوت 6بازیکن برتر دوچرخه سواری نوجوانان خرااسن رضوی جهت شرکت در مسابقات کشوری خبر داد .
    نفرات برتردوچرخه سواری در رده سنی نوجوانان معرفی شدند

    به گزارش نخست نیوز، مجیدخروشی_علی متقیان افزود: بنابر تصمیم کمیته فنی هیات دوچرخه سواری استان مقرر شد جهت انتخاب نفرات تیم استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشورجاده جوانان تعداد 6نفر از برتزین افراد در دو مسابقه برکزرا شده در مسابقات جاده در اردوی تمرینی حضور پیدا کنند.

    وی افزود: پوریا پسندی ،کیارش موسوی،امیر محمد عباسیان،یاسین زارع رشیدی،امیر علی محیطی در این اردو حضور داشتند.که از میان این نفرات 2نفر به همراه عطا احدیان و محمد حسین قربانی نفرات نهایی شده به مسابقات کشوری اعزام می شوند. وی در ادامه همچنین از کسب مدال برنز غلامرضا رضایی درمسابقات کشوری که به میزبانی بیرجند برگزار شد خبر داد متقیان در ادامه همچنین از اعزام تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور جاده بزرگسالان و امید به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات در 2رشته استقامت 150 و تایم تریل 36کیلومتری برگزار و مهدی روزبهانه،کوروش قراگزلو و سپهر خانی با سرپرستی ابوافضل خانی و مربی گری علی متقیان اعزام شده اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *