×
×
جدیدترین‌‌ها

لطفا در لیگ برتر شفاف سازی شود

  • کد نوشته: 99192
  • خرداد 3, 1403
  • با نگرش به اخبار متنوع و ضد و نقیض از حوزه فوتبال در هفته های پایانی لیگ برتر در  ابعاد مختلف و حضور شبهه برانگیز بعضی از اعضای  فدراسیون ، سازمان لیگ ، کمیته داوران ، ایجنتها ، رسانه ها در فساد گسترده فوتبال ، خواسته یا ناخواسته  طیف عظیمی از پیروان این ورزش پر طرفداررا در انزوا و اعتزال قرار داده است .
    لطفا در لیگ برتر شفاف سازی شود

    نخست نیوز، مهرشاد عنبری_دکتر دادکان به صراحت در مصاحبه تلویزیونی پرده از فساد فوتبال از شبکه های ورزشی صدا و سیما  برداشته و از سوی دیگر میثاقی مجری اول شبکه ورزشی در پخش تلویزیونی اعلام می کند هرکس هر مدرک و سندی علیه ما دارد رو کند، تا در  wall بطور مستقیم  بنمایش بگذاریم.
    میثاقی  همه اتهام های مذکور را یک توطئه  مافیای خواند که شبکه مذکور درصدد نابودی فوتبال و شخصیتهای پاک فوتبال  کشور را دارند .
    آنچه محرز است کسی نمی تواند منکر فساد در فوتبال باشگاههای کشور شود و این همه اتهام ها بدون مستندات نمی تواند  در شبکه های مجازی وایرال و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد ،
    برای روشنگری افراد و مخاطبان ورزشی کشورمان  و تطهیر بعضی از چهره ها که به حق یا  ناحق مورد آماج فرصت طالبان قرار گرفته اند تا گناه خود را به گردن دیگران بیافکنند باید با تدابیر ویژه در حداقل زمان نسبت به رسوایی آنها اقدام نمایند  تا یکبار دیگر ایمان و اطمینان طیف وسیع ورزش‌دوست بخصوص فوتبال ،به صداقت و پاکی در فوتبال حاصل شود . تا بیش از این شاهد بازیچه قراردادن این حرفه فراگیر دوست داشتنی در میان جماعت میلیونی  نباشیم  .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *