×
×
جدیدترین‌‌ها

دیدار فرماندار بهشهر با معاون برنامه‌ریزی بنیاد مسکن کشور

  • کد نوشته: 96791
  • اردیبهشت 1, 1403
  • علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در ادامه روند پیگیری‌ها برای توسعه شهرستان، با حضور شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در بنیاد مسکن کل کشور با محمد حسین رحمانی خلیلی معاون برنامه‌ریزی بنیاد مسکن کشور دیدار کرد.
    دیدار فرماندار بهشهر با معاون برنامه‌ریزی بنیاد مسکن کشور

    نخست نیوز، میرزایی در این دیدار پیگیر حل مسائل شهرستان در حوزه آبادانی طرح هادی، پل و مناطق رانشی شد و در راستای دریافت اعتبارات لازم در روستاها رایزنی شد. وی گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اجرای طرح هادی و رانشی و زیرسازی در روستاهای شهرستان انجام شد. فرماندار بهشهر یادآور شد: با توجه به خدمات ارائه شده برخی مشکلات در طرح هادی و بازنگری و اجرای پروژه ها وجود دارد که نیازمند بازنگری و اجرای طرح هادی و تزریق اعتبارات عمرانی در روستاهای بهشهر است.

    میرزایی افزود: ضرورت اجرای برخی پروژه‌های دارای ماهیت حوادثی نظیر دیواره سنگی التپه، حاشیه رودخانه شهید آباد، دیواره سنگی و کانال دفع آب گرجی محله، هدایت آب‌های سطحی روستای یکه توت و زاغمرز دفع آب‌های سطحی لوجنده دیوار سنگی ولو ،هدایت آب‌های سطحی و کانال شیخ محله ، رانش کیاسر،کانال و پل پارچ مطالعه و تثبیت رانش پرکلا و غیره نیاز شهرستان است.

    وی گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها و تشکیل کمیته‌های فنی بازنگری طرح هادی و مغایرت‌های اراضی در شهرستان به دلیل کثرت پرونده‌ها باید مورد توجه جدی باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *