×
×
جدیدترین‌‌ها

حوزه انتخابیه گناباد،
هادی محمدپور نماینده انتخابیه گناباد و بجستان شد

  • کد نوشته: 93698
  • اسفند 12, 1402
  • رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت:هادی محمد پور با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
    هادی محمدپور نماینده انتخابیه گناباد و بجستان شد

    رضا نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار نخست نیوز، افزود: هادی محمدپور با کسب ۱۷ هزار و ۷۶۹ رای به عنوان نماینده منتخب این شهرستانها انتخاب شد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

    وی ادامه داد: حسین نجاری با کسب ۱۰ هزار و ۲۳۶ رای، محمد رجایی با کسب ۶ هزار و ۹۴۸ و اکرم صحرایی با ۶ هزار و ۸۵۸ رای در رده های بعدی قرار دارند.

    رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: از مجموع ۸۴ هزار نفر واجد شرایط شهرستان‌های گناباد و بجستان، ۶۱ هزار و ۳۵ نفر در انتخابات روز یازدهم اسفند ۱۴۰۲ مشارکت کردند که ۶۶ درصد واجدان شرایط این حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند.

    از جمله سوابق هادی محمدپور می توان به معاونت دانشگاه فرهنگیان و رییس مرکز استعدادهای درخشان استان خراسان رضوی و ریاست اداره آموزش و پرورش گناباد اشاره کرد.

    شهرستانهای گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سطح کشور روز جمعه در بیش از ۱۳۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

    از مجموع ۸۴ هزار و ۳۸۰ واجد شرایط اخذ رای در این حوزه انتخابیه، ۶۲ هزار و ۳۸۱ نفر مربوط به گناباد و ۲۱ هزار و ۹۹۹ نفر مربوط به شهرستان بجستان است.

    شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *