×
×

تجلیل از روابط عمومی گمرکات مازندران

  • کد نوشته: 93486
  • اسفند 10, 1402
  • تجلیل از روابط عمومی گمرکات مازندران در همایش مدیران روابط‌عمومی های مازندران در همایش مدیران روابط عمومی مازندران، روابط عمومی گمرکات استان مازندران به عنوان مدیر برتر روابط عمومی معرفی و تقدیر شد.
    تجلیل از روابط عمومی گمرکات مازندران

    نخست نیوز، این همایش که به منظور تجلیل از روابط عمومی های برتر استان برگزار گردید ، با اهدای لوح تقدیر و تندیس همایش از منصوره درویش به دلیل اهتمام در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

    در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی استاندار مازندران آمده است: “تحقق ایران قوی به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

    در این مجال از اهتمام و تلاش‌های جنابعالی به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در مجموعه برنامه های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قدردانی می نمایم و از خداوند قادر متعال برای سرکارعالی، توفیق روز افزون در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار دیار علویان در سایه سار منویات داهیانه مقام معظم رهبری مسئلت دارم.”

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *