×
×
جدیدترین‌‌ها

حدادی: مردم بعد از انتخابات فراموش نشوند

  • کد نوشته: 9178
  • خرداد 6, 1400
  • سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فردی شایسته تصدی جایگاه ریاست جمهوری است که برنامه جامعی برای حل مشکلات مردم داشته و بر اساس برنامه مجری قانون باشد.
    حدادی: مردم بعد از انتخابات فراموش نشوند

    علی حدادی در گفت وگو با نخست نیوز، با اشاره به حضور نامزدهای طیف های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و پیش بینی از آرایش سیاسی نامزدها، بیان کرد: بر اساس آرایش سیاسی که در ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دیده می شود ما شاهد حضور گسترده نامزدها از همه طیف ها و جریان های سیاسی کشور هستیم اما پیش بینی دقیق از آرایش سیاسی کاندیداها پس از تایید صلاحیت ها امکان پذیر است.

    نماینده طالقان و ساوجبلاغ در ادامه با بیان اینکه نکته مهم این است که ما امروز به یک تحول و تغییر نیاز داریم فلذا باید متفاوت نسبت به گذشته گام برداریم، تصریح کرد: یکی دیگر از موارد حائز اهمیت توجه به سوابق افراد به ویژه در حوزه مبارزه با فساد، تبعیض، رانت و اختلاس است.

    سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: قانون اساسی اختیارات فراوانی را به مقام ریاست جمهوری داده و این اختیارات می تواند در حل مشکلات اثرگذار باشد. متاسفانه عده ای به این اختیارات اعتقادی ندارند در صورتی که بر اساس قانون بیشترین اختیارات به رئیس جمهور داده شده فلذا توانمندی رئیس جمهور در به کارگیری اختیارات برای گره گشایی از مشکلات بسیار حائز اهمیت است.

    حدادی در پایان تاکید کرد: فردی شایسته این مقام است که برنامه جامعی داشته و بر اساس برنامه مجری قانون باشد. متاسفانه همواره در آستانه انتخابات شاهد شعارهای زیادی از سوی نامزدهای انتخاباتی با آرایش های سیاسی متفاوت بوده و اشک و بغض هایی در زمان انتخابات از سوی نامزدها به نمایش گذاشته می شود اما بعد از انتخابات مردم فراموش شده اند. مردم باید یک انتخاب آگاهانه داشته باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *