×
×
جدیدترین‌‌ها

طمع زمین خواران بر زمین های کشاورزی محمودآباد

  • کد نوشته: 91252
  • بهمن 9, 1402
  • کشاورزان جهادگر هستند سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در شهرستانی اقدام به کشاورزی می کنید که مورد طمع و دست اندازی شدید ویلاسازان و برج سازان است و کار شما یک جهاد است.
    طمع زمین خواران بر زمین های کشاورزی محمودآباد

    نخست نیوز؛علی جعفرپور سخنگوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: در بیستمین سفر شهرستانی استاندار به محمودآباد در میز خدمت که در روستای وازیک از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد برگزار شد در این میز خدمت بابک مؤمنی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: افتخار داریم امروز در روستای نمونه گلخانه داری، کشاورزی و باغداری وازیک حضور پیدا کنیم، اظهار داشت: در شهرستانی اقدام به کشاورزی می کنید که مورد طمع و دست اندازی شدید ویلاسازان و برج سازان است و کار شما یک جهاد است.

    وی ادامه داد: چند ماهی است توفیق خدمت گذاری در بخش کشاورزی را برعهده دارم و برنامه های جدی برای رفع شوک های متعدد به کشاورزی استان دارم و باید با تلاش، رفع موانع تولید و ایجاد زیرساخت ها این مشکلات را برطرف کنیم.

    سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه توفیقات خوبی برای کشت های گلخانه ای بوجود آمده است، افزود: اقتصاد تعاونی موفق ترین اقتصاد در دنیاست چراکه هرجا تعاونی فعال و مردمی ایجاد شد به موفقیت های زیادی دست پیدا کردیم و اتحادیه های گلخانه باید پای کار بیایند.

    مؤمنی اظهار کرد: با داشتن اتحادیه های صنفی شهرستانی ظرفیت هر شهرستان در حوزه های مختلف مشخص می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *