×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران  بیان کرد: 
رفع مشکلات برای صادرات محصولات کشاورزی 

  • کد نوشته: 90961
  • بهمن 6, 1402
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران در برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه نهاد ه های کشاورزی و آب و فاضلاب مشهد گفت : یکی از فضاهایی که اتاق بازرگانی تهران و ایران به صورت جدی  برروی آن کار می‌کند، بحث صادرات محصولات کشاورزی است. 
    رفع مشکلات برای صادرات محصولات کشاورزی 

    به گزارش نخست نیوز؛ ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ” عطاالله اشرفی اصفهانی ” افزود: این در حالیست که امسال یکی از بزرگترین دغدغه‌های کشاورزی ما آب است که امیدوارم با رحمت الهی در حوزه آب ، ما بتوانیم درجای جای ایران عزیزمان بارندگی داشته باشیم.

    وی ادامه داد:از این رواگر بتوانیم سال ۱۴۰۳ راسالی خاص برای تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی  کشورمان آغازکنیم، همچنین  می توانیم فرآورده‌هایی با کیفیت و سالم را در اختیار شهروندان و تمام مردم کشورمان قرار دهیم .

    رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران با اشاره به آن که کشورما باچهار اقلیم از تنوع محصولات بسیار بالایی برخورداراست ، اظهار داشت: ما می‌توانیم در منطقه بخصوص در منطقه GCC  بازارهای بسیار خوبی داشته باشیم که امسال با کشورهای مختلفی مانند هند ، چین ، روسیه و برخی کشورهای اطراف توانسته ایم در حوزه صادرات محصولات کشاورزی

    مشکلاتی که بود را برطرف سازیم .

    اشرفی اصفهانی در خصوص این دو نمایشگاه تخصصی تصریح کرد:نمایشگاه نهاده های کشاورزی خراسان رضوی با قدمت چند دهه‌ای که دارد ، جز مهم‌ترین نمایشگاه‌های استانی است که خوشبختانه مانند هر سال ،امسال نیز بسیار پرشورو باحضور شرکت‌های واردکننده، توزیع کننده و تولید کننده برگزار شده است .

    وی ادامه داد: شور و اشتیاق  بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نشان می‌دهد که فعالین حوزه کشاورزی علاقه بسیاری دارند که از آخرین دستاوردهایی که در حوزه کشاورزی رونمایی شده است ، اطلاعات کافی را به دست بیاورند که این نشانه اشتیاق و بلوغ درحوزه کشاورزی است که جا دارد به تک تک شرکت کنندگان در این نمایشگاه تبریک گفت.

    رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه در حوزه کشاورزی خراسان رضوی محصول استراتژیکی مانند زعفران را دارد واز طرفی به عنوان مهم ترین و بزرگترین تولید کننده زعفران در سطح دنیا هستیم. به طور قطع هر گاه نام زغفران در دنیا آورده شود جایگاه مشهد و خراسان نیز در تولید این محصول مزیت دار یادآوری می شود که امیدوارم امسال نیز زعفران کاران ما با عملکرد بالایی بتوانند بازارهای صادراتی و همچنین ارز آوری خوبی را برای کشورمان داشته باشیم .

    سرور هادیان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *