×
×
جدیدترین‌‌ها

رونمایی از پک آموزشی ویژه منتخبین مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 89760
  • دی 21, 1402
  • پک آموزشی قوانین اجرایی و آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به همراه اطلاعات قانون اساسی و دستورالعمل ها ی تبلیغاتی توسط موسسه تبلیغاتی نگاه با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد محمد صادقیه بانی نخستین مرکز تخصصی تبلیغات انتخاباتی ومدیر موسسه تبلیغاتی نگاه در این نشست گفت: این پک تصویری حاوی اطلاعات جامع انتخاباتی با حضور و نظارت پیشکسوتان و نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی تهیه و آماده بهره برداری شد.
    رونمایی از پک آموزشی ویژه منتخبین مجلس شورای اسلامی

    نخست نیوز، مجیدخروشی–  در این مجموعه اظهارات،تجارب و دانش نمایندگانی از جمله:خباز، ترقی، موسی قربانی، محبی نیا،عفت شریعتی، باهنر و …تهیه شده است که صورت مجازی و دانلود از طریق سایت در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

    صادقیه یاد آور شد:در این پک آموزشی تلاش کردیم در بحث کاهش مشارکت مردمی و همچنین افزایش امید در انتخابات را بر اساس نیاز سنجی و تدوین سرفصل های با هدف این که خروجی طرح تحولی در نظام مشارکت باشد را تدوین کردیم . وی خاطر نشان کرد: این پک آموزشی به مبلغ ۱۰میلیون تومان طی یک دوره زمانی ۱۰ساعته با مجموع اطلاعات ، داده ها و قوانین است که قدرت هم افزایی و تسلط فرد بر دفاع از اندیشه های تبلیغاتی را به صورت محتوایی تشریح و تبیین می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *