×
×
جدیدترین‌‌ها

۱۸ برگزیده در نخستین جشنواره مد و رسانه/ اعلام هیات داوران

  • کد نوشته: 895
  • مهر 14, 1397
  • سید سعید میر محمد صادق، دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه گفت: ۱۸ نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، رادیویی و تلویزیون و هنرهای رسانه‌ برگزیده نخستین جشنواره مد و رسانه شدند. به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، میر محمدصادق گفت، دبیر نخستین […]

    ۱۸ برگزیده در نخستین جشنواره مد و رسانه/ اعلام هیات داوران


    سید سعید میر محمد صادق، دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه گفت: ۱۸ نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، رادیویی و تلویزیون و هنرهای رسانه‌ برگزیده نخستین جشنواره مد و رسانه شدند.

    به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، میر محمدصادق گفت، دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه گفت: ۱۴۷ اثر از ۴۳ شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه واصل شده بود که بعد از تشکیل تیم‌های داوری در بخش‌های مکتوب، الکترونیک دیداری شنیداری و هنرهای رسانه‌ای ۱۸ نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

    وی افزود: با توجه به نو بودن موضوع در حوزه رسانه‌ای، اگرچه در دور نخست شاهد استقبال کمتری از اهالی رسانه بودیم، اما مرور آثار رسیده حکایت از روند رو به‌رشد بودن این حوزه دارد.

    میرمحمد صادق ضمن بیان این موضوع که پرداختن به حوزه مد در رسانه‌ها جنبه تعاملی دارد و به سود هر دو سوی قضیه است تاکید کرد: پرداختن به مد ایرانی اسلامی از سوی رسانه‌ها برای جلوگیری از ورود مدهای غربی، زمینه‌سازی می‌کند و به رشد تولید ایرانی کمک خواهد کرد و با توجه به گردش مالی حوزه مد، رسانه نیز می‌تواند از منافع مالی این حوزه‌ها در تبلیغات و برنامه‌های تبلیغی بهره‌مند شود.

    وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره ها علاوه بر ایجاد رقابت و انگیزه زمینه پویایی عرصه هنر و صنعت مد و لباس را در رسانه ها ایجاد کند.

    دبیر جشنواره مد و رسانه اسامی داوران نخستین جشنواره مد و رسانه را به شرح زیر اعلام کرد:

    ویدا همراز / داور بخش رادیویی و تلویزیونی

    عبدالرضا سپنجی / داور بخش رادیویی و تلویزیونی

    حامد جوادزاده / داور بخش رادیویی و تلویزیونی

    سید مهدی جعفری / داور بخش مکتوب و الکترونیک

    سید علی کاشفی خوانساری / داور بخش مکتوب و الکترونیک

    علی آقاغفار / داور بخش مکتوب و الکترونیک

    مراسم پایانی نخستین جشنواره مد و رسانه بزودی برگزار خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *