×
×
جدیدترین‌‌ها

راکد بدستان برتر استان معرفی شدند

  • کد نوشته: 88016
  • دی 3, 1402
  • مسابقات نهایی دسته برتر تنیس روی میز آقایان با معرفی نفرات برتر به خط پایان رسید.
    راکد بدستان برتر استان معرفی شدند

    نخست نیوز، مجید خروشی-  رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در این رقابت‌ها ۱۶بازیکن راه یافته به این مسابقات مرحله نهایی را برگزار و در نهایت ۸بازیکن مقام آور این مسابقات صادق رضایی، ابوالفضل شریعت‌زاده، پرهام گلستانی، طالب رضایی، کیوان غفاری، اشکان گلستانی، علی گلستانی و محمد سجادی همچنان در دسته برتر باقی ماندند و ۸نفر دیگر به دسته پایین ترسقوط کردند. علی گلستانی افزود: طی یک ماه گذشته با حضور ۹۰بازیکن مسابقات اپن برگزار و در نهایت ۱۶بازیکن منتخب آزاد استان جهت برگزاری مرحله نهایی دسته برتر انتخاب شدند وی اضافه کرد: این رقابت ها هم زمان با سپری کردن بلندترین شب سال و نکوداشت محمد اصلمند بازیکن ارزنده تیم ملی و استان برگزار و در نهایت ۴بازیکن برتر این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات منطقه ۹کشور برگزیده شدند.

    گلستانی اضافه کرد:در پایان این رقابت ها صادق رضایی به مقام اول دست یافت؛ ابوالفضل شریعت زاده دوم شد.پرهام گلستانی سوم و طالب رضایی به مقام چهارم رسید.گه با اهدای لوح و هیدای نقدی از این ورزشکاران تقدیر به عمل آمد. وی تصریح کرد: بعد از برگزاری مسابقات منطقه ۹که با حضور منتخبین استان و نفرات برتر استانهای خراسان شمالی؛ سمنان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد نفرات برتر جهت حضور در رقابت های کشوری معرفی خواهند شد. رییس هیات تنیس روی میز استان خاطر نشان کرد: تلاش کردیم این رقابت ها بر اساس اصول تعریف شده برنامه های فدراسیون هماهنگ کنیم تا بازیکنان با شرایط مسابقات کشوری آشنا شوند.

    وی در ادامه در خصوص توسعه و رونق تنیس روی میز ؛استعداد یابی و تربیت ورزشکاران جوان با هدف پشتوانه سازی گفت: خوشبختانه بازیکنان طراز اول ما همگی در سنین جوانی هستند و هم اکنون رایان رضازاده به عنوان جوانترین بازیکن در جمع ۱۶نفر برت در این رقابت ها تقابل جوانان و باتجربه های راه یافته به مرحله نهایی دیدنی بود به طوری که با وجود تجربه بالای بازیکنان قدیم و با تجربه جوانان نشان دادند که در صورت حمایت حرفهای زیادی در تنیس روی میز استان دارند.

    رقابت علی گلستانی رییس هیات استان و مرد با تجربه تنیس روی میز و مبین راعی مقدم بازیکن فریمانی جوان از نکات قابل توجه این رقابت‌ها بود که در پایان اگرچه این دیدار را مرد باتجربه تنیس روی میزبا نتجبه سه بر یک از آن خود کرد اما شایستگی و کسب پیروزی در یک گیم توسط این بازیکن جوان روزهای خوبی را برای پشتوانه سازی تنیس روی استان نوید می دهد.ر استان حضور دارد .

    رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی در حاشیه این مراسم از افتتاح و راه اندازی خانه دوم تنیس روی میز استان خبر داد و گفت: واقفیم که بازیکنان مستعد و بسیاری در سزح استان و شهرستانها حضور دارند در صورت قرار گرفتن زیر چتر حمایتی مسوولان و مدیران ورزشی استان می توانیم ادعا کنیم که به وظیفه اجتماعی خود به درستی عمل کرده ایم به همین منظور با حمایت تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان در تلاش هستیم خانه دوم پرورش استعدادهای تنیس روی میز در بخش دختران و آقایان را در مشهد دنبال کنیم.

    علی گلستانی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها ازسوی ادیبیان حامی مالی و علی گلستانی رییس هیات تنیس روی میز با اهدای لوح و هدیه نقدی از محمد اصلمند بازیکن ملی پوش و ارزنده خراسان رضوی تقدیرو قدردانی به عمل آمد.رایان رضازاده به عنوان کوچکترین ورزشکار به صورت ویژه مورد تقدیرمدیران و رییس هیات قرار گرفت.و همچنین خبرنگار هفته نامه نخست ورزشی که در جهت نشر و اطلاع رسانی رقابت های تنیس روی میز استان در مسابقات داخلی و کشوری تلاش وافری داشت با اهدای لوح تقدیر شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *