×
×
جدیدترین‌‌ها

اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به ۸ گروه هدف مشهدی

  • کد نوشته: 87826
  • آذر 30, 1402
  • شهردار مشهد در نشست تخصصی مدیران شهر با مدیران رسانه‌ای مشهد گفت : ده دی ماه، زمینه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد و می توان گفت مشهد مبدا این انقلاب بزرگ است، در همین راستا پیگیری شد تا دی ماه به عنوان روز ملی مشهد ثبت شود.
    اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به ۸ گروه هدف مشهدی

    به گزارش نخست نیوز :سیده بهجت موسوی ،محمدرضا قلندرشریف افزود: هدف نشان مشهد، شناسایی و معرفی افراد شاخص در شهر مشهد است و افراد در ٨ گروه این مدال افتخار را دریافت خواهند کرد؛ شاخص های در نظر گرفته شده نیز براساس گفتمان اسلامی و ملی است؛ در تمامی امور زندگی باید سیره رضوی بر ما حاکم باشد و از آن غافل نشویم.
    وی اظهارداشت: امیدواریم اهدای این نشان‌ها با دقت زیادی انجام شود و بتوانیم الگوی مناسبی برای سال‌های آینده باشیم، در مشهد الگوی های زیادی داریم که در حوزه های مخالف ایثار و شهادت، علمی، فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده‌اند و باید حتما این افراد ویژه‌تر دیده شوند.
    فرهنگ شهر مشهد باید فرهنگ رضوی باشد
    حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز درادامه خاطرنشان کرد: هویت شهر امام رضا علیه السلام از حیث فلسفه وجودی پررنگ است و بر هیچکس این امر پوشیده نیست؛ مشهد در قیاس با دیار سربداران و یا ترشیز بزرگ، جوان تر است اما به سرعت توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد که علت آن نیز وجود مضجع نورانی امام هشتم در این شهر است.
    وی بیان داشت: در بقای این شهر نیز باید فلسفه وجودی آن دیده شود؛ فرهنگ شهر مشهد، باید فرهنگ رضوی باشد و ویژگی های ایشان در شهر دیده و لحاظ شود؛ نشان مشهد نیز متعلق به افرادی است که سهمی در این منظومه وجودی و بقا نقش داشته باشد اهدا خواهد شد.
    لزوم افزایش سهم شهروندان در اهدای نشان مشهدالرضا(ع)
    حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهدنیز عنوان کرد: مشهد شهر ویژه ای است؛ در این شهر چهره‌های بسیاری داریم و در تلاش هستیم در سال آینده سهم معرفی مردمی افزایش پیدا کند
    آمادگی صدا و سیما برای مشارکت در برنامه‌‌های روز ملی مشهد
    محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از مدیران شهری تقاضا داریم که پیوست رسانه‌ای را مدنظر خود داشته باشند تا اقدامات آنان به صورت ویژه‌تری دیده شود؛ تمایز شاخص روز مشهد با دیگر روزهای ملی دیگر در کشور، پیروزی مردم بر ستم بود و برهمین اساس روز ملی مشهد باید در واقعا روز مردم این شهر باشد.
    برهمین اساس بزرگداشت روز مشهد برای رسانه‌های استان فرصت بی‌نظیری را فراهم می‌کند تا ظرفیت ویژه شهر را بازنمایی کرده و توسعه ببخشند.
    اهدای نشان مشهد الرضا(ع) به چهره‌های ماندگار در روز مشهد
    سیدجلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: نشان مشهدالرضا(ع) به افرادی که ویژگی و اقدامات مثبتی در مشهد داشته‌اند، اهدا خواهد شد و به دنبال الگوهای ویژه در شهر هستیم؛ همچنین تشویق شهروندان مسوولیت‌پذیر نیز در این نشان پیش‌بینی شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *