×
×
جدیدترین‌‌ها

جواد منافی: حق پرسپولیس برد بود

  • کد نوشته: 87213
  • آذر 24, 1402
  • پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس لایق پیروزی در داربی بود اگر بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند.
    جواد منافی: حق پرسپولیس برد بود

    نخست نیوز : جواد منافی ، در ارزیابی‌اش از عملکرد تیم پرسپولیس در داربی اظهار کرد: به دلیل بالابودن حساسیت بازی کاملا مشخص بود که شاهد داربی خوبی نباشیم. پرسپولیس لایق پیروزی بود اگر با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد.

    او گفت: نیمه اول بازی دست پرسپولیس بود اما شاهد بازی جذابی در این نیمه نبودیم. موقعیت گلزنی پرسپولیس در نیمه اول زیاد نبود اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که صورت گرفت شرایط پرسپولیس بهتر شد و به گل رسید.

    منافی با اشاره به سیستم VAR در این دیدار اظهار کرد: در این بازی از سیستم VAR استفاده کردند که به فوتبال و شرایط داوری کمک کند اما حساسیت بازی به حدی بالا بود که پنالتی با اینکه درست بود اما اعلام کردند پنالتی نبود. البته در این خصوص باید کارشناسان نظر بدهند که پنالتی بود یا خیر؟

    پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه حق پرسپولیس، پیروزی در این دیدار بود، افزود: با توجه به اینکه مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس و موقعیت گلزنی‌اش بیشتر از استقلال بود باید پیروز میدان می‌شد، اگر با حساسیت کمتر و با آرامش بیشتر بازی می‌کرد.

    بازیکن سال‌های دور تیم ملی تصریح کرد: نیمه دوم بازی بهتر از نیمه اول بود و پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می‌کرد. استقلال چون صدر جدول قرار دارد با حساسیت کمتر بازی را دنبال می‌کرد و با ضد حمله‌های زیاد سعی می‌کرد در ضربات ایستگاهی به گل برسد تا صدرنشینی خود را حفظ کند. ضمن اینکه چون اولین داربی جواد نکونام بود استرس زیادی داشت و دوست نداشت بازی را ببازد.

    منافی افزود: اگر پرسپولیس در خط حمله بازیکن کارآمد و خوبی داشت بدون شک بازی را می‌برد. ضعف پرسپولیس از ابتدای فصل تاکنون در همین پست است و به خاطر این ضعف بازی‌های زیادی را از دست داده است.

    منافی در پایان گفت: قبل از VAR هجمه‌های زیادی به داوری بود و استفاده از این سیستم قطعا به نفع فوتبال و جامعه داوری خواهد بود.

    منبع: ایسنا

    برچسب ها پرسپولیس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *