×
×
جدیدترین‌‌ها

چمن‌آرا :
خراسان رضوی پیشرو در تربیت مربی

  • کد نوشته: 87068
  • آذر 23, 1402
  • سرپرست دبیری کمیته ورزشی پیشکسوتان کشور، در سفری که به مشهد مقدس داشتند ضمن دیدار با رضا آذریان رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در راستای آیین‌نامه‌ها و مصوبات فدراسیون ، وظایف کمیته پیشکسوتان و ساماندهی وضعیت رفاهی و ورزش سن طلایی‌ها در سطح استان به‌ویژه در اماکن فرهنگی و ورزشی و نیز بوستان‌ها و فضاهای باز به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
    خراسان رضوی پیشرو در تربیت مربی

    نخست نیوز: مجید خروشی _صادق چمن‌آرا درباره اهمیت توجه به ورزش پیشکسوتان می‌گوید:3.3 و با کوله باری از دانش و تجربه کارگشای توسعه و تقویت ورزش هستند باید قدردان زحمات آنان باشیم و با حضورشان در میادین ورزشی الگوسازی کنیم برای قشر جوان که تمایل دارند در ورزش قهرمانی گام بردارند.ورزش همگانی پلکان صعود به ورزش قهرمانی است . بنابراین باید ارگانها و سازمان‌های مرتبط درصورتی‌که می‌خواهند با آسیب‌های اجتماعی مقابله کنند تلاش کنند رویکرد جوانان و نوجوانان را به ورزش و سالم‌سازی جسم و روح تغییر دهند و آنان را تشویق و ترغیب به ورزش کنند .

    وی که به همراه حسن روحی ،کاظمیان زحمتکشان ورزش روزانه هیات همگانی استان با حضور در بوستان ملت از 15 ایستگاه ورزشی بازدید و با گفت‌وگو با مربیان این ایستگاه‌ها کاستی‌ها و نیازهای آنان را ارزیابی کردند گفت: خوشبختانه مربیان بادانش و باتجربه‌ای در ایستگاه‌ها دیدم که به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و سازمانی تمرین‌ها و نرمش‌ها را برحسب گروه‌های مختلف سنی ویژه آقایان و بانوان اجرا می‌کردند و این می‌تواند الگویی باشد که سایر استانها از آنها بهره ببرند. دبیر انجمن کمیته پیشکسوتان فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در این سفرضمن بازدید از ایستگاه‌های ورزش روزانه گفت :هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در اجرای برنامه‌های فدراسیون بسیار موفق عمل کرده است که قابل‌ستایش است.

    چمن‌آرا افزود: در همین راستا بنا داریم مسابقات ورزشی خانوادگی را در بوستان‌ها به اجرا بزاریم ودراین رقابت‌ها پدربزرگ،فرزند و نوه به‌صورت مشترک به رقابت خواهند پرداخت.

    چمن‌آرا در خصوص توجه به ورزش بانوان در بوستان‌ها گفت: بیش از یک‌سوم جمعیت ورزشی هر استانی را بانوان تشکیل می‌دهند این‌که گارد بگیریم و شروع به تفکیک کردن آقایان و بانوان کنیم زیبنده ورزش نیست بلکه باید خانواده‌ها را تشویق کنیم که با تبادل افکار ،حفظ ارزش‌ها ،حفظ محیط امن ،پوشش مناسب بانوان و یاری‌گرفتن از دانش فرهنگی در کنار هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم بزرگ‌ترین هدف ما سالم‌سازی روح و جسم انسانی است تا جامعه‌ای بانشاط و شاداب داشته باشیم و انگیزه امید و تلاش را توسعه دهیم .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *