×
×
جدیدترین‌‌ها

مازندران رتبه برتر کشور در پژوهش و نوآوری را کسب کرد

  • کد نوشته: 86851
  • آذر 21, 1402
  •  استانداری مازندران برای دومین سال پیاپی در امر پژوهش و نوآوری در میان استانداری های سراسر کشور به عنوان یکی از چهار استانداری برتر در این امر معرفی شد
    مازندران رتبه برتر کشور در پژوهش و نوآوری را کسب کرد

    نخست نیوز: انتخاب استانداری مازندران به عنوان یکی از استانداری های برتر در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد این نهاد از سوی وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری تعیین شده است. وزارت کشور هر ساله براساس تفاهم نامه با وزارتخانه علوم، ‌تحقیقات و فناوری اقدام به ارزیابی استانداری های سراسر کشور در حوزه پژوهش کرد، ‌ براساس ارزیابی ها؛ استانداری های مازندران، آذربایجان شرقی، ‌البرز و لرستان به عنوان استانداری های برتر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند. مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور طی نامه ای به استانداری مازندران خطاب به سید محمود حسینی پور، استاندار و رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری مازندران کسب این عنوان را به استانداری این استان اعلام کرد. براساس اعلام مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور مراسم هفته پژوهش با حضور وزرای کشور و علوم، ‌تحقیقات و فناوری برای تجلیل از استانداری های برتر در حوزه پژوهش در تهران برگزار می شود.

    استانداری مازندران پارسال رتبه نخست پژوهش و نوآوری را در میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد و در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران از سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار برتر تجلیل شد.

    انتخاب استانداری مازندران به عنوان رتبه نخست کشور در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد یکساله معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در حوزه پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی از سوی وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *