×
×
جدیدترین‌‌ها

گفت و گو با جوانترین مدیر تولیدمشهدی
بلاگر ها بازیگر نیستند ، هنر را به سخره گرفته اند

  • کد نوشته: 86523
  • آذر 17, 1402
  • سریال«سریال«آسوده باش» جدیدترین اثر مجموعه نمایش خانگی است که به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی است که به تازگی در مشهد مقابل دوربین رفته است. در این سریال 18 بازیگر برندکشور چون شهرام عبدلی، نفیسه روشن، فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی و...بازی کرده اند
    بلاگر ها بازیگر نیستند ، هنر را به سخره گرفته اند

    نخست نیوز:  مجید خروشی– آهنگساز این سریال آریا عظیم نژاد است داستان سریال آسوده باش آسوده باش سریالی به نویسندگی اسماعیل بایگی، حسن حج‌گذار با مضمونی اجتماعی می باشد که روایتگر داستانی متفاوت از عمارتی اصیل و ریشه‌دار است، عمارتی که نسل به نسل نذر زوار حرم امام رضا (ع) بوده و حالا به دست وارثانی افتاده است که تصمیم دیگری درباره آن دارند .

    بخش عمده تصویربرداری سریال آسوده باش در مشهد و شهرهای اطراف آن و 20 درصد آن کشور ارمنستان انجام شده است.

    مدیر تولید این سریال خانگی مهمان ما در نشریه بود و در باره هنر سیمنا،تلویزیون و جایگاه این هنر درمشهد به گفت و گو نشستیم. علیرضا طهان زاده متولد یزد و بزرگ شده شهرستان مشهد از 23 سالگی وارد عرصه هنر تهیه کنندگی شد و با توجه به تجربه خوبی که طی 5سال کار در کنار هنرمندان بزرگ پایتخت طی کرده است امروزبه عنوان جوانترین مدیر تولید به سینمای کشور معرفی شده است.جوان مشهدی که خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و جایگاه مناسبی در سینمایی کشور به دست آورده است. می گوید: در پارک های تهران بیتوته کردم دوره های تخصصی سینما را گذراندم و به خاطر علاقه ای که به کار در حرفه سینماگری داشتم با مشکلات سخت زندگی دسته و پنجه نرم کردم و همه این موفقیت هارا دعای خیر والدین و حضرت شمس الشموس حضرت امام رضا علیه السلام می دانم برای همین برای نخستین بار در مشهد سریال خانگی و پلتفرم را در مشهد تهیه کردم تا دینم را به شهرم ادا کرده باشم.

    وی در باره زمان و سرفصل های این سریال می گوید: تصویر برداری سریال به پایان رسیده و در مرحله تدوین و صد اگزاری است و هنوز نمی توان در باره زمان نمایش و سرفصل های آن سخن گفت. این جوان ۲۸ساله در عین جوانی با پختگی همچون هنرمندی با تجربه و کارکشته در باره سابقه هنری سینمای استان و کشور می گوید: هنر صرفا تجربه نیست بلکه تجربه اندوزی ؛تحقیقات و مطالعه و در کنار پیران دهر درس آموزی است و معتقدم میتوان جوان بود اما با انگیزه بود و اگر جوانان هنری ما میدان ببینند قطعا می توانند حرفهای زیادی در هنر سینما و تلویزیون بزنند باید به جوانان اعتماد داشت و میدان را در اختیارشان گذاشت.سینمای ما نیاز به جوان‌گرایی دارد تا همچنان به عنوان قدرت اول در جهان بدرخشد. بلاگرها هنرمند نیستند وی در باره بلاگرها و نقش افرینی آنان در سوژه های هنری می گوید: بلاگرها هنرمند نیستند هنرمند فردی است که خاک صحنه خورده و توان تولید محتوا داشته باشد .

    بلاگر ها هنر را به سخره گرفته اند و جایگاهی در هنر نمایش ندارند. وی ضمن انتقاد به برخی از هنرمندان که در فضای مجازی و بلاگری نقش افرینی می کنند می گوید: بازیگر باید جایگاه هنری خود را حفظ کند و در هر فیلم و سریالی که پیشنهاد میشود حضور پیدا نکند و کارگردان ها نیز هیچگاه گیشه و کسب در آمد اقتصادی را به کار هنری ترجیح ندهند.کاربزرگ نیاز به تفکر و اندیشه بزرگ دارد نباید هنر را از جایگاه بزرگی که دارد به پایین ترین سطح نزول دهیم .

     

     

    برچسب ها بازیگر هنر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *