×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری دوره توسعه کسب و کار برای اصناف و کارآفرینان تایباد

  • کد نوشته: 86367
  • آذر 14, 1402
  • رئیس شورای اسلامی شهرستان تایباد گفت: به منظور ترویج استفاده از فضای مجازی در فروش و دیجیتال مارکتینگ، دوره توسعه کسب و کار برای اصناف و کارآفرینان این شهرستان برگزار شد
    برگزاری دوره توسعه کسب و کار برای اصناف و کارآفرینان تایباد

    نخست نیوز: محمدرضا دعانویس_یوسف یوسفی در گفتگو با خبرنگار تایباد اظهار کرد: دوره توسعه کسب و کار برای اصناف، بازاریان، کارآفرینان و فعالان حوزه تولید و صنعت شهرستان تایباد برگزار شد که هدف از آن ترویج استفاده از فضای مجازی در فروش محصولات و آشنایی با دیجیتال مارکتینگ می باشد.

    وی افزود: این دوره با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در قالب یک دورهمی انتقال تجربه و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای، شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد برگزار شد.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان تایباد ادامه داد: دورهمی انتقال تجربه با موضوع توسعه کسب و کار با حضور و تدریس محمد نورمحمدی، فعال حوزه بازرگانی داخلی و خارجی و مشاور فروش و بازاریابی، برگزار شد و وی همچنین به عنوان مشاور استراتژی تیم دیجیتال مارکتینگ تتیس مشغول فعالیت است.

    یوسفی بیان کرد: شهرستان تایباد، دروازه طلایی اقتصاد شرق کشور است و ظرفیت های زیادی در زمینه کشاورزی، دامپروری، انرژی های تجدیدپذیر، گردشگری، معادن و به ویژه تجارت خارجی با توجه به ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی دوغارون است.

    وی تصریح کرد: با توجه به چشم انداز روشن این شهرستان مرزی و استفاده بهینه از این ظرفیت، اصناف و فعالان‌ اقتصادی باید با روش های جدید کسب و‌ کار در بستر فضای مجازی آشنایی کاملی داشته باشند.

    رئیس شورای اسلامی شهرستان تایباد گفت: تعاریف کسب و کار، اهمیت ارتباطات فضای مجازی، پیش نیازهای یک کسب و کار حرفه ای، شناسایی بازار هدف و تاثیر تکنولوژی در توسعه کسب و کار از جمله سرفصل های تدریس شده در این دوره هستند.

    یوسفی خاطرنشان کرد: جلسات اولیه و توجیهی برای این رویداد آموزشی و توانمندسازی با حضور روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، اتاق اصناف و مسئولان اتحادیه های صنفی در محل شورای اسلامی شهر تشکیل و اهمیت اینگونه آموزش ها در عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد تشریح شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *