×
×
جدیدترین‌‌ها

 قهرمانی تیم شهرداری مشهد در اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی مشهد

  • کد نوشته: 84914
  • آبان 21, 1402
  • معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی المپیاد ورزش‌های ساحلی و دریایی مشهد با قهرمانی تیم شهرداری مشهد به پایان رسید‌. بر اساس این گزارش در این مسابقات که با حضور ۱۴ تیم برگزار شد

     قهرمانی تیم شهرداری مشهد در اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی مشهد

    نخست نیوز :مجیدخروشی-به گزارش روابط عمومی  تیم‌ها در چهار گروه مختلف و به مدت دو هفته در مجموعه ساحلی پایانه مسافربری امام رضا (ع) با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این رقابت‌هابعد از انجام ۲۶دیدار با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال و معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

    در روز نهایی این مسابقات دو تیم‌ مدعیان و دوستان شهید کوهساری در دیدار رده‌‌بندی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم مدعیان، در یک جدال جذاب توانست بازی را با نتیجه ۵ بر ۴ به پایان برساند و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند.

    ودر دیدار نهایی این مسابقات نیز دو تیم شهرداری مشهد و ولی عصر (عج) به مصاف یکدیگر رفتند. در این رقابت جذاب و تماشایی که با حضور مهدی ناصحی عضو شورای اسلامی شهر مشهد، سید حسین غیاثی معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و همچنین هادی برگی زر پیشکسوت فوتبال و معاون اداری و مالی سازمان پایانه‌های مسافربری همراه بود، پس از تساوی ۶ بر ۶ در وقت قانونی، در نهایت تیم شهرداری در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و قهرمان اولین دوره از این مسابقات شد.

    در پایان این رقابت ها به تیم های شهرداری مشهد؛ولیعصر و مدعیان که به ترتیب رتبه های اول تا سوم نخستین دوره رقابت های فوتبال ساحلی در مشهد را برگزار کردند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *