×
×
جدیدترین‌‌ها

تولید صددرصد داخلی قابل رقابت دستگاه های بیهوشی، تنفسی و سی اسکن درمشهد

  • کد نوشته: 84826
  • آبان 20, 1402
  • مدیر شعبه مشهد شرکت احیادرمان گفت: دستگاه‌های ونتیلاتور ، ماشین بیهوشی و سی تی اسکن دارای استاندارد اروپایی(CE) با مواد صددرصد اولیه داخلی در مشهد تولید می شود

    تولید صددرصد داخلی قابل رقابت دستگاه های بیهوشی، تنفسی و سی اسکن درمشهد

    به گزارش نخست نیوز : ستاد خبری هجدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک،البسه یکبار مصرف بیمارستانی “در مشهد ، میلاد عادلی ضمن اعلام‌این مطلب افزود: تولید این دستگاه ه دارای ریسک بسیار بالایی می‌باشد و فقط ۱۰‌برند بسیار نام آشنا و معتبر در کل جهان با سابقه یک صد ساله در ساخت آن فعال می باشند.

    وی تصریح کرد: کارخانه تولید این دستگاه ها در مشهد ودر پارک علم و فناوری با ۲۰۰ نفر تحصیل کرده مرتبط بطور مستقیم و ۳۰۰ پرسنل در کل استان مشغول به کار می باشند . این در حالیست که در سال ۸۳ ابتدا به عنوان واردکننده کارمان راآغاز کردیم و در حال حاضر ۱۲ سال است اولین تولید کننده دستگاه‌های ونتیلاتور و ماشین بیهوشی درکشور می باشیم . همچنین از سال ۱۳۹۶ نیز به عنوان اولین تولید کننده دستگاه سی تی اسکن وارد این فضا شدیم .

    وی درخصوص دستگاه های بیهوشی بیان داشت : شاید این دستگاه گرانترین دستگاه در حوزه تجهیزات پزشکی نباشد اما یکی از مهمترین دستگاه‌ها است. زیرا یک لحظه وقفه در کار این دستگاه می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را برای بیماری که در تخت آی سی یو و یا در اتاق عمل است را بوجود آورد که نشان از حساسیت کار دارد.

    عادلی ادامه داد:از این رو برای آنکه ما بتوانیم دستگاهی قابل رقابت با بازار داشته باشیم کار بسیار سختی است، بخصوص اگر بخواهیم جلوتر از بازار داخلی گام برداریم.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار دستگاه، تولیدی کارخانه مان در کشور فعال است که نشان از مقبولیت آن از لحاظ عملی و بحث مقایسه با دستگاه‌های دیگربرندهای جهانی دارد.

    مدیر شعبه مشهد شرکت احیا درمان در خصوص قیمت تمام شده این دستگاه درحال حاضر با نمونه مشابه خارجی آن گفت: در مقایسه با نمومه مشابه وارداتی آن حداقل نمونه تولید داخلی ما ۵۰ درصد کمتر از نمونه مشابه خارجی و وارداتی می باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *