×
×
جدیدترین‌‌ها

شهرداری پیشرو در برگزاری جشنواره های بانشاط و مفرح

  • کد نوشته: 83120
  • آبان 6, 1402
  • شهرداری برای برگزاری جشنواره هایی با رویکرد فرهنگی و خانواده که درجهت ایجاد فضای بانشاط و مفرح برای مردم تلاش می کند پیشرو و همکاری می کنند

    شهرداری پیشرو در برگزاری جشنواره های بانشاط و مفرح

    گروه ورزشی-محمد رضا قلندر شریف با بیان این مطلب گفت: استقبال بیش از ۶۰ هزار بازدید کننده از جشنواره خانواده ورزش نشان دهنده تداوم برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی با رویکرد خانواده محور در شهر مشهد می باشد.

    وی در باره اهمیت برگزاری جشنواره «خانواده ورزش»اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش که با رویکرد خانواده محور برگزار شد، نشان از آشتی مردم با ورزش و مسئولین شهری است. وی با اشاره به اینکه تقریباً همه‌ هیأت‌های ورزشی در این جشنواره حضور داشتند و استقبال خوب مردم را از این رویداد مهم ورزشی شاهد هستیم، تاکید کرد: استقبال بیش از ۶۰ هزار بازدید کننده از نمایشگاه خانواده ورزش، نشان دهنده نیاز مردم به اینگونه برنامه‌ها و جشنواره‌ها در سطح شهر است.

    شهردار مشهد با اشاره به اینکه شهرداری مشهد حداکثر توان، تلاش خود را جهت تداوم برگزاری جشنواره هایی با رویکرد فرهنگی و خانواده دارد، خاطر نشان کرد: توسعه پارک های اختصاصی و ایجاد فضای سبز، مخصوصا پارک های اختصاصی بانوان از دیگر برنامه های دوره ششم می باشد و در این راستا امیدواریم پارک های بانوان به دوبرابر افزایش پیدا کند.

    قلندر شریف با بیان اینکه در همین راستا برنامه ما در دوره ششم بر این است که تمامی پارک ها با مساحت بالای 5هکتار به فضای ورزشی بانوان اختصاص یابد، افزود: بوستان شهربانو با چهار و نیم هکتار فضای سبز، سومین بوستان بزرگ ویژه بانوان مشهدی است که کلنگ ساخت آن در سال ۱۳۹۷ به زمین خورد و اکنون احداث آن با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسیده است.

    شهردار مشهد با اشاره به اینکه بوستان شهربانو بزرگترین مجموعه سرپوشیده که 6سالن ورزشی اختصاصی بانوان دارد، افزود: این بوستان ضمن طبیعی بودن و امکانات بسیار زیادی را برای بانوان در وسعت هفت هکتاری با فضای منحصر به‌ فردی که دارد، فضایی نوین و مناسب در اختیار بانوان مشهدالرضا(ع) قرار داده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *