×
×
جدیدترین‌‌ها

امیرعبداللهیان: اعلام ساعت صفر در صورت تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها در اختیار مقاومت است

  • کد نوشته: 81566
  • مهر 22, 1402
  • وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مقاومت تمام سناریوهای ممکن را در نظر گرفته است

    امیرعبداللهیان: اعلام ساعت صفر در صورت تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها در اختیار مقاومت است

    به گزارش نخست نیوز، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری خود در لبنان در جمع خبرنگاران گفت: اعلام ساعت صفر در صورت تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در اختیار جریان مقاومت است.

    وی تاکید کرد : مقاومت فلسطین  به تنهایی قادر است که هر اقدامی را انجام دهد  و از توانایی بالایی برخوردار است.

    وزیر خارجه کشورمان افزود: رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت و فروپاشی کامل امنیتی و نظامی قرار دارد و عملیات طوفان الاقصی شاهدی بر این ادعا است.

    امیرعبداللهیان همچنین با بیان این که در صورت تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ، جریان مقاومت همه سناریوهای لازم را طراحی کرده است، گفت : در جریان گفت‌وگو با مقامات مقاومت دریافت کردم در زمان تصمیم برای پاسخ به این جنایت‌ها، پاسخی که داده می‌شود تعیین‌کننده و تغییر دهنده نقشه کنونی سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس درکم از واقعیت‌های مقاومت به جنایتکاران جنگی و حامیان آنها در منطقه هشدار می‌دهم تا دیر نشده جنایت‌های جنگی خود را متوقف کنند و شاید تا ساعات دیگر دیر شود.

    وی گفت: هنوز فرصت سیاسی برای جلوگیری از وقوع یک بحران گسترده در منطقه وجود دارد. امروز بعد از این نشست با نماینده دبیر کل سازمان ملل در منطقه دیدار خواهم داشت و به او می‌گویم وقت ابتکار و فرصت سیاسی همچنان وجود دارد ولی فردا دیر است.

    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد اقدام صهیونیست‌ها برای کوچ اجباری مردم غزه گفت: کوچ اجباری مردم غزه نشانگر آن است که رژیم آپارتاید اسراییل به جای مقابله در میدان جنگ، حمله وجنایت علیه زنان و کودکان را در دستور کار خود قرار داده است.

    وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد خبر اخیر واشنگتن پست مبنی بر توافق قطر و آمریکا برای بلوکه شدن ۶ میلیارد دلار ایران که اکنون در بانک‌های قطر گفت : همه چیز در چارچوب توافق موجود بین تهران و دوحه در مسیر درست خود قرار دارد.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *