×
×
جدیدترین‌‌ها

کنایه آتشین پرسپولیس به کریستیانو رونالدو

  • کد نوشته: 78789
  • شهریور 28, 1402
  • ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت : تیم فوتبال النصر یک در خط دفاعی‌ مشکل دارد و کریستیانو رونالدو هم چندین سال پیش بازیکن بزرگی بوده و الان آنچنان کارآیی سال‌های گذشته خودش را ندارد.

    کنایه آتشین پرسپولیس به کریستیانو رونالدو

    ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس گفت : تیم فوتبال النصر یک در خط دفاعی‌ مشکل دارد و کریستیانو رونالدو هم چندین سال پیش بازیکن بزرگی بوده و الان آنچنان کارآیی سال‌های گذشته خودش را ندارد.

    نخست نیوز : ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس با النصر در نخستین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:تیم‌های عربستانی برای موفقیت در آسیا خیلی هزینه کرده‌اند و بازیکنان تاپ دنیا را به کشور خودشان آوردند. رونالدو و چند ستاره بزرگ دیگر در النصر نقش تأثیرگذاری دارند، اما این موضوع ملاک نمی‌شود که آن‌ها مقابل پرسپولیس از پیش برنده باشند. روحیه و انگیزه بازیکنان پرسپولیس به خاطر اینکه رونالدو مقابل‌شان بازی خواهد کرد، چند برابر می‌شود. با اینکه پرسپولیس در خط حمله کمی ضعف دارد، اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست. گل‌محمدی با کمی جسارت می‌تواند با دو فوروارد مقابل النصر بازی کند و در تهران پیروز شود.

    وی افزود:پرسپولیس باید نشان بدهد که در فوتبال بازی کردن کمتر از آن‌ها نیست و می‌تواند بازی را ببرد. اگر پرسپولیس ترکیب خوبی داشته باشد و النصر را در زمین خودش پرس کند، شانس برتری‌اش بالاتر خواهد بود. نباید اجازه فکر کردن به بازیکنان حرفه‌ای آن‌ها را بدهند و نگذارند بازی‌سازی از عقب زمین‌شان شکل بگیرد. اگر این کار‌های تاکتیکی اجرا شود مانع تیم النصر خواهند شد و مطمئناً پرسپولیس نتیجه دلخواه را به دست خواهد آورد.

    کارشناس فوتبال در مورد توانایی بازیکنان تهاجمی پرسپولیس یادآور شد:تیم فوتبال النصر یک در خط دفاعی‌ مشکل دارد و کادر فنی پرسپولیس با مهره چینی خوب و فرصت دادن به جوانان می‌تواند راحت نتیجه بگیرد. پرسپولیس نفرات قابلی در تمامی پست‌ها دارد که تکنیکی و سرعتی هستند. به طور حتم در این سطح از مسابقات مسائل روحی و روانی مهم است. شهاب زاهدی و محمد عمری بهترین نفراتی خواهند بود که می‌توانند تیم پرستاره النصر را اذیت کنند. چون پرسپولیس در زمین خودش بازی می‌کند باید برای کسب پیروزی با اعتماد به نفس به میدان برود.

    پیشکسوت فوتبال در خصوص وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند گفت:مشخص نیست مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال چه کارنامه‌ای داشته که این پست به او داده شده است و باید بگوید چطور باعث مصدومیت بیرانوند شده است. بازیکنان ایرانی کیفیت خودشان را به فوتبال دنیا نزدیک‌تر کرده‌اند و نفرات‌مان چیزی از آن‌ها کم ندارد. کریستیانو رونالدو چندین سال پیش بازیکن بزرگی بوده و الان آنچنان کارآیی سال‌های گذشته خودش را ندارد.

    ضیا عربشاهی درباره قانون سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری، خاطرنشان کرد:در هیچ جای دنیا قانون سقف قرارداد نمی‌گذارند، در فوتبال ایران این قانون باعث شد تا همه افراد زیرمیزی دادن را یاد بگیرند. در حالی که ۹۹ درصد تیم‌های ایران دولتی هستند، اما همه قانون را دور می‌زنند به طوریکه که کار به جایی رسیده که فساد فوتبال را گرفته است. چطور یک بازیکن برای ۲ سال، ۱۰۲ میلیارد گرفته؟ کجای دنیا این قوانین من درآوردی را در فوتبال پیاده می‌کنند؟ کارخانه صنعتی که می‌خواهد در فوتبال تیمداری کند باید بودجه خودش را اعلام کند. مالک این کارخانه می‌داند چقدر در یک سال برای تیمش هزینه می‌کند، مشخص است چقدر از سرمایه‌اش را وارد فوتبال کرده است. بهتر است مدیران دولتی به شعور مردم توهین نکنند، چون مردم همه چیز را می‌دانند.

    منبع : افکار نیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *