×
×
جدیدترین‌‌ها

کلاه بزرگی که سر بارسلونا رفت

  • کد نوشته: 78342
  • شهریور 24, 1402
  • لوئیس روبیالس برای متقاعد کردن بارسلونا به حضور در عربستان برای سوپرجام اسپانیا ۸ میلیون یورو پیشنهاد داد در حالی که در همان مقطع ۲۴ میلیون یورو به پیکه به عنوان کمیسیون پرداخت کرده بود.

    کلاه بزرگی که سر بارسلونا رفت

    نخست نیوز:به گفته نشریه ال‌موندو، رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس، با پنهان کردن کمیسیون هایی که جرارد پیکه برای انتقال سوپرجام اسپانیا به به عربستان دریافت می کرد، بارسلونا را متقاعد کرد که برای انجام این بازی در عربستان رضایت بدهد.

    باشگاه کاتالان برای حضور در سوپرجام اسپانیا در عربستان هشت میلیون یورو در آمد کسب می کرد و این را لوئیس روبیالس در تماس با اسکار گرائو، نایب رئیس وقت بارسلونا، تایید کرده بود.

    روبیالس سه روز پس از امضای توافقنامه با این کشور عربی، در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹ برای گرائو نوشته بود: «امیدوارم خوشحال باشید که بین ۶,۸ تا ۸ میلیون یورو برای باشگاه خود را تضمین می کنید.»

    طبق گزارش ال موندو که به پیام‌های روبیالس به اعضای مختلف هیئت مدیره بارسا دسترسی داشته، رئیس سابق فدراسیون فوتبال بدون اطلاع باشگاه‌ها برنامه‌ای را برای جرارد پیکه طراحی کرده است تا او ۲۴ میلیون یورو کمیسیون دریافت کند. پیکه به دلیل نقش واسطه گری در انتقال بازی ها به عربستان، این مبلغ هنگفت را دریافت کرده بود. او در آن مقطع هنوز بازیکن بارسلونا بود و سه برابر باشگاهش از سوپرجام درآمد کسب کرد.

    پس از اینکه روبیالس تمام شرایط را توضیح داد، اسکار گرائو با پذیرش این تغییر مکان پاسخ داد: «می‌خواهم به شما بابت تغییر فرمت برگزاری سوپرجام تبریک بگویم، زیرا برای ارتقای فوتبال اسپانیا، تبلیغ آن و همچنین برای باشگاه‌های شرکت‌کننده مفید است. ما منتظر جزئیات در آینده هستیم تا فعالیت هایمان را به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.»
    منبع:وقایع روز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *