×
×
جدیدترین‌‌ها

ترکی: جامعه فوتبال خراسان رضوی را معطل یک نفر کرده‌اند تا برایش زمان بخرند

  • کد نوشته: 76577
  • شهریور 9, 1402
  • داور بین‌المللی فوتبال ایران و خراسان گفت: انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی را معطل کرده و از دست همه خارج کرده‌اند. برای متولی فوتبال خراسان رضوی زمان می‌خرند تا به اهداف خود دست یابند.

    ترکی: جامعه فوتبال خراسان رضوی را معطل یک نفر کرده‌اند تا برایش زمان بخرند

    نخست نیوز : محسن ترکی در خصوص انصرافش از کاندیداتوری هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: از ابتدا به دنبال کاندید شدن در انتخابات هیات فوتبال نبودم و برنامه‌ای برای این موضوع نداشتم و به درخواست پیشکسوتان فوتبال استان در انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت‌نام کرد. تا آخرین لحظه نیز زیربار نرفتم، اما به نظر آنان احترام گذاشتم و در آخرین لحظات در انتخابات هیات فوتبال ثبت‌نام کردم.

    وی افزود: شرایط فوتبال را هم از روز ابتدا می‌دانستم که به چه شکل است. مافیا و سیاست‌بازی‌هایی که وارد فوتبال شده را کاملا با آن آشنایی داشتم. از همین رو ۲ تا ۳ سال است که هیچ همکاری با فدراسیون فوتبال ندارم و سعی کرده‌ام فاصله بیشتری از فوتبال داشته باشم، اما دوستان لطف کرده و اصرار داشتند که برای کمک به فوتبال خراسان رضوی در انتخابات ثبت‌نام کنم.

    در شأن من نیست که با آدم‌های ضعیف رقابت کنم
    داور بین‌المللی فوتبال ایران و خراسان گفت: شرایطی که از فوتبال در ذهن داشتم در فوتبال خراسان رضوی نیز در حال رقم خوردن است. بازی دادن‌هایی از سوی مسئولان اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال استان به جامعه فوتبال در حال رقم خوردن است. در هر دو حوزه کم کاری می‌شود و فقط آسیب آن متوجه فوتبال خراسان رضوی خواهد شد.

    ترکی ادامه داد: در نهایت ۲ شب گذشته اتفاقی رخ داد که احساس کردم در حال وارد شدن به یک میدان رقابتی با انسان بسیار ضعیفی هستم. در شأن من نیست که حتی بخواهم با متولی فوتبال خراسان رضوی در انتخابات هیات فوتبال وارد رقابت شوم. از همین رو از تمام بزرگان فوتبال خراسان رضوی عذرخواهی کرده و از کاندیداتوری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی انصراف دادم.

    وی خاطرنشان کرد: متولی فوتبال خراسان رضوی یک بی‌حرمتی به پیشکسوتان فوتبال استان داشت که دلم از آن صحبت‌ها به درد آمد. این صحبت، توهین به جامعه فوتبال خراسان رضوی بود، نه به شخص خاصی. این‌ها بزرگان و معلمان فوتبال خراسان رضوی هستند، خیلی‌ها در فوتبال استان به تیم ملی رسیدند، اما همان‌ها به انگشت کوچک این اساتید فوتبال خراسان رضوی هم نخواهند رسید. از همین رو شرکت در انتخابات و رقابت با رییس فعلی هیات فوتبال استان را در شأن خود ندیدم.

    همت و اراده‌ای برای برای اصلاح وضعیت فوتبال استان نمی‌بینم
    داور بین‌المللی فوتبال ایران و خراسان بیان کرد: امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال استان رقم بخورد. من از همین شهر و استان رشد کرده‌ام و این دین را به گردن خود می‌دیدم که باید به فوتبال خراسان رضوی کمک کنم، اما متاسفانه شرایطی در استان و شهر ما وجود داشته که هنوز هم حاکم است.

    ترکی تصریح کرد: همت و اراده‌ای در مسئولان استانی نمی‌بینم که بخواهد اصلاحی در فوتبال خراسان رضوی رقم بخورد، وگرنه انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی باید زودتر از این‌ها برگزار می‌شد. مطابق اساسنامه‌ای که فدراسیون فوتبال خودش آن را تدوین کرده، حداکثر ۲ ماه پس از ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات، باید مجمع انتخابی برگزار می‌شد.

    وی اضافه کرد: به مدیرکل ورزش‌وجوانان استان رجوع می‌کنیم که ایشان مشخص نبودن مسئول حراست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان را بهانه می‌کند که نتوانسته‌ایم نامزد‌های انتخاباتی را احراز صلاحیت کنیم. آن وقت در چند ماه اخیر چند مجمع انتخابی در سایر هیات‌های ورزشی برگزار شده است. چگونه برای سایر مجامع انتخابی، مسئول حراست اداره‌کل ورزش استان مشخص است، اما برای احراز صلاحیت نامزد‌های انتخابات هیات فوتبال باید مسئول حراست اداره‌کل ورزش استان مشخص شود؟

    متولی ورزش استان هم در شرایط موجود دخیل است
    ترکی ادامه داد: متولی ورزش استان قطعا در این موضوع دخیل است. وقتی ایشان بهانه حراست اداره‌کل ورزش استان را مطرح می‌کند، یعنی ایشان هم در این قضایا و شائبه‌ها دخیل است.

    وی گفت: این‌ها شائبه‌هایی است که وجود دارد و اعتمادی که به شخص اول ورزش استان وجود دارد را مخدوش می‌کند. این رفتار‌ها دلسرد کننده است و باعث می‌شود آدم عطای این فوتبال را به لقایش ببخشد.

    ترکی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی را مهندسی شده می‌داند یا خیر، گفت: اصلا انتخاباتی وجود ندارد که بخواهد مهندسی شود. انتخابات را معطل کرده و از دست همه خارج کرده‌‎اند. جامعه ورزش و فوتبال خراسان رضوی را بازی می‌دهند. برای متولی فوتبال خراسان رضوی زمان می‌خرند تا به اهداف خود دست یابند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *