×
×
جدیدترین‌‌ها

تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اجرایی شدن پروژه پدیده در کیش

  • کد نوشته: 71738
  • تیر 28, 1402
  • دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد، آخرین وضعیت پروژه شهر افسانه ای پدیده کیش را تشریح کرد.

    تاکید دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر اجرایی شدن پروژه پدیده در کیش

    به گزارش  نخست نیوز ، حجت‌الله عبدالملکی ۲۷ تیر ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در خصوص پروژه پدیده شاندیز در جزیره کیش گفت: ما در دوره مدیریتی جدید از همکاران کیش درخواست کردیم پروژه پدیده در کیش اجرا شود و بازدهی لازم را داشته باشد

    وی تاکید کرد: از همکارانم در سازمان منطقه آزاد کیش خواستم همکاری حداکثری در چارچوب ضوابط با پروژه پدیده در کیش انجام شود.

    وی افزود: این پروژه چالش‌های بسیار بزرگی داشته و شاید ۲۰۰ هزار نفر از مردم ایران به جهت سهام‌داری در این پروژه دچار خسارت شدند.

    عبدالملکی خاطرنشان کرد: ما ایران را سرزمین ناشناخته سرمایه‌گذاری و تولید در دنیا می‌دانیم. هزینه تولید، نیروی انسانی، انرژی، زمین، مواد اولیه و به طور کلی هزینه تولید در اقتصاد ایران پایین است. زیرساخت‌های کشور هم برای تولید مطلوب است؛ به خصوص بعد از انقلاب اسلامی که توسعه بسیار  جدی در زیرساخت‌های کشور داریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *