×
×
جدیدترین‌‌ها

یگان‌های ویژه در مسکو و روستوف

  • کد نوشته: 69781
  • تیر 3, 1402
  • رسانه‌های روسی می‌گویند با بالا گرفتن تنش میان ارتش روسیه و گروه مزدور واگنر، کرملین با دستور آماده باش حداکثری به نیروهای نظامی این کشور، یگان‌های ویژه را در نقاط حساس شهر روستوف و مسکو مستقر کرده است.

    یگان‌های ویژه در مسکو و روستوف

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری تاس، نیروهای زرهی در مقابل وزارت کشور در مسکو مستقر شده‌اند و در نقاط دیگری از این شهر هم خودروهای زرهی موضع گرفته‌اند.

    هم‌چنین دسترسی به میدان سرخ مسکو نیز غیر ممکن شده است.

    در همین حال، یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر مدعی شده که نیروهای او در چند نقطه مرزی از داخل خاک اوکراین وارد خاک روسیه در منطقه روستوف شده‌اند.

    هم‌زمان درگیری‌هایی میان نیروهای روسیه و واگنر در شهر روستوف در نزدیکی مرز اوکراین گزارش شده است و نیروهای واگنر یک هلیکوپتر ارتش روسیه را ساقط کرده‌اند. روستوف در ۱۰۰ کیلومتری مرز روسیه با اوکراین واقع شده است.

    از سوی دیگر فرماندار شهر روستوف با صدور هشداری از شهروندان خواسته در خانه خود بمانند.

    واسیلی گولوبف، فرماندار روستوف در تلگرام نوشته: «وضعیت کنونی نیازمند تمرکز حداکثری تمامی نیروها بر حفظ نظم و قانون است».

    او گفته نیروهای پلیس و دیگر نهادهای انتظامی و نظامی در حال انجام همه اقدامات ضروری برای حفظ امنیت شهروندان و منطقه هستند.

    در همین حال با طلوع خورشید نیروهای واگنر در مناطق مختلفی از روستوف مشاهده شده‌اند و بنا بر گزارش‌ها مناطقی از جمله اداره پلیس در بودیونوفسکی، دفتر وزارت کشور و دفتر سرویس امنیت داخلی را به تصرف خود درآورده‌اند.

    منبع : ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *