×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد
انتشار پنجمین فراخوان طرح مشارکتی (( محله ما )) در مشهد

  • کد نوشته: 6958
  • اردیبهشت 19, 1400
  • معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در راستای اجرای پنجمین گام از طرح مشارکتی «محله ما» در نظر دارد از توانایی و ظرفیت دانش‌آموختگان رشته‌های شهرسازی، معماری، عمران، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی بهره‌مند شود.
    انتشار پنجمین فراخوان طرح مشارکتی (( محله ما )) در مشهد

     نخست نیوز – معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در راستای اجرای پنجمین گام از طرح مشارکتی «محله ما» در نظر دارد از توانایی و ظرفیت دانش‌آموختگان رشته‌های شهرسازی، معماری، عمران، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی بهره‌مند شود.
    سیدمجتبی منتظری با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح «محله ما» با هدف تقویت هویت محلی برای افزایش حس تعلق و ارتقای فرهنگ مشارکت‌جویی شهروندان، به حضور مؤثر آنان در فرایند کیفیت‌بخشی به محلات منجر شده است و در نهایت افزایش رضایتمندی از مدیریت شهری را در پی دارد.
    وی افزود: علاوه بر این، با افزایش نظارت مردمی بر اجرای پروژه‌های محلی، کیفیت اجرا نیز افزایش می‌یابد؛ از دستاوردهای دیگر این طرح می‌توان به فراگیری فرایند «گفت‌‌وگو» بین شهروندان در درجه نخست و بین شهروندان و مدیریت شهری در گام بعدی و درنهایت رسیدن به اجماع اشاره کرد.
    منتظری گفت: اکنون که در میانه گام چهارم طرح «محله ما» هستیم، این طرح در ۱۸۳نقطه محلی از شهرمان اجرا شده است و بیش از ۲۵۰هزار نظر مردمی دریافت کرده‌ایم.
    وی با اشاره به شرایط اولیه ثبت‌نام گروه‌های تسهیلگر ادامه داد: سرگروه باید دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد رشته‌ شهرسازی یا معماری باشد؛ اعضای گروه می‌توانند دانش‌آموخته رشته‌های شهرسازی و معماری، عمران، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی باشند و تعداد اعضای گروه ممکن است 3 تا 5 نفر و با ترکیب خانم و آقا باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *