×
×
جدیدترین‌‌ها

جدایی دومین بازیکن لیورپول در تابستان قطعی شد

  • کد نوشته: 66168
  • اردیبهشت 15, 1402
  • بعد از روبرتو فیرمینو، جدایی دومین بازیکن لیورپول نیز از این تیم قطعی شد.
    جدایی دومین بازیکن لیورپول در تابستان قطعی شد

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از تلگراف، جیمز میلنر به دوران هشت ساله خود در تیم کلوپ پایان می‌دهد و به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی که تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار خواهد شد راهی برایتون می‌شود.

    برایتون قرار است جیمز میلنر را در تابستان به خدمت بگیرد و در این راستا پیشنهاد این تیم از سوی لیورپول و تمام بندها پذیرفته شده است. قرارداد میلنر با برایتون تا ژوئن ۲۰۲۴ معتبر خواهد بود. میلنر با انتقال آزاد از لیورپول به برایتون خواهد پیوست.

    این بازیکن انگلیسی به این ترتیب به دوران هشت ساله خود با لیورپول پایان داد. میلنر در لیورپول هفت عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان، جام جهانی باشگاه‌ها، لیگ برتر، سوپرکاپ یوفا، جام حذفی، جام اتحادیه و جام خیریه به دست آورد.

    این هافبک ۳۷ ساله در فصول گذشته یکی از بازیکنان کلیدی لیورپول بوده است، اگرچه در این فصل او نیمکت‌نشین بود و از ۳۹ بازی که انجام داد تنها ۱۱ بازی را از ابتدا در ترکیب تیم خود شروع کرد.

    این بازیکن انگلیسی در تمامی رقابت‌های این فصل دو گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

    او دومین بازیکن بعد از روبرتو فیرمینو است که لیورپول را ترک می‌کند.

    فیرمینو در سال ۲۰۱۵ با ۴۱ میلیون یورو از هوفنهایم به لیگ برتر رفت. این مهاجم ۳۱ ساله با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شد و در ۳۵۵ بازی ۱۰۸ گل و ۷۸ پاس گل به ثبت رسانده است.

    او هم‌چنین بهترین گلزن برزیلی در تاریخ لیگ برتر است.از بارسلونا به عنوان مشتری جدی این مهاجم برزیلی سخن به میان می‌آید و حتی بعضی از رسانه‌های نزدیک به آبی اناری‌ها هم نوشتند که او با تیم به توافق نهایی رسیده است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *