×
×
جدیدترین‌‌ها

نمایش جدید در آخرین ماه تابستان بر صحنه تئاتر مشهد

  • کد نوشته: 55319
  • شهریور 14, 1401
  • نمایش‌های ژنتیک به کارگردانی مهسا غفوریان و سایکو به کارگردانی سامان شرفی و محسن رامندی از روزهای آینده بر صحنه تئاتر مشهد به اجرا می‌روند.
    نمایش جدید در آخرین ماه تابستان بر صحنه تئاتر مشهد

    به گزارش نخست نیوز، تئاتر ژنتیک علمی درباره زیست‌شناسی یا کشتن گرگ سفید در بیابان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهسا غفوریان، نمایشی اجتماعی است که از پنجشنبه، ۱۷ شهریور ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه شمایل واقع در بلوار احمدآباد، خیابان پاستور ۱۱ به اجرا درمی‌آید.

    در خلاصه این نمایش که در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرده، آمده است: امروز دانشجویان رشته ژنتیک سلولی مولکولی امتحان کتبی اخلاق زیستی دارند. پیش از امتحان یکی از آن‌ها حرفی از دهانش بیرون می‌پرد و به استاد می‌گوید. حالا همه باید یکی پس از دیگری پاسخگو باشند. شاید برای اینکه شفاهی امتحان اخلاق زیستی بدهند.

    از بازیگران این نمایش می‌توان به سامان سالاری، آوا عباسی، مهتاب رضوانی، شادی عمرانی، آیناز شیرازی‌زاده، محمدحسین نیک‌روان، علی خشایی، مهلا مطبوعی، ریحانه تنومند، علی‌اکبر بنی‌اسدی، پرهام کچرانلویی، میعاد فوقانی، حسین عین‌آبادی، علیرضا آفرین، دانیال اصغرزاده، بابک توسلی، کوثر کیانی‌فرد، سپیده عابدی، نیایش سیرجانیان، مریم شاپوری، سمیه طهماسبی، علی باغبان‌زاده و میترا سلطانی اشاره کرد.

    تئاتر سایکو نیز به نویسندگی محمدجواد فلاح‌پور، کارگردانی سامان شرفی و محسن رامندی و تهیه‌کنندگی مرتضی عابدی نیز نمایشی اجتماعی است که از دوشنبه، ۱۴ شهریور ماه، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه خورشید واقع در حد فاصل خیابان معلم ۲۸ و چهارراه دانش‌آموز به اجرا می‌رود.

    از بازیگران این نمایش می‌توان به سید محمد سادات، مجید نادری، مهدیس احمدیان، مرتضی عابدی، سامان شرفی و محمود کریمی اشاره کرد.

    خرید از سایت گیشات

    خبرنگار: محمد جواد عبدی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *