×
×
جدیدترین‌‌ها

مولتی کافه نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور

  • کد نوشته: 54920
  • آذر 18, 1401
  • تیم هندبال مولتی کافه نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیک دسته اول  باشگاه‌های کشور آخرین تمرین خود را قبل از اعزام به این مسابقات با حضور رییس هیات هندبال استان و هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان پشت سر گذاشت
    مولتی کافه نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور

    به گزارش نخست نیوز

    مجید خروشی- رضا علیزاده بابیان این مطلب و با اشاره به این‌که این رقابت‌ها از 14آذرماه آغازشده است ، گفت: این تیم در گروه الف با تیم‌های قنات زارج،نماینده میناب،پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و درخشان کویر گرمسار هم‌گروه است .

    وی با اشاره به این‌که این رقابت‌ها در 4گروه برگزار می‌شود افزود:نماینده خراسان رضوی رقابت‌های خود را در شهرستان خرم‌آباد به میزبانی باشگاه پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد برگزار می‌کند.

    رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در چهار منطقه با حضور ۱۷ تیم برگزار خواهد شد .

    رییس هیات هندبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه مرحله نخست این رقابت‌ها به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد، افزود: از هر گروه دو تیم صعود می‌کند و در مرحله بعد، بازی‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود.

    هاشمی جواهری در حاشیه بازدید از تمرین تیم هندبال سبزوار در سالن شهید بهشتی اظهار داشت: برای من تیم هندبال سبزوار یا مشهد با هم تفاوتی ندارد، باید همگی در لیگ برتر برای کسب نتیجه خوب و حفظ آبروی استان تلاش کنند.

    وی با اشاره به اینکه اول سال پیگیر بودم که از استان حتما یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم، ادامه داد: وقتی سبزوار در لیگ برتر تیم داشت، گفتیم تمام هم و غم خود را برای تیم سبزوار بگذاریم و ان شالله شرایط فراهم شود که از مشهد هم یک تیم داشته باشیم.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان هندبال را یکی از رشته های مهم و تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: امیدوارم ورزشکاران این رشته پله های ترقی را با سرعت طی کنند و آنها را در رده های بالاتر ببینیم.

    شکستی دیگر در کارنامه هندبال پیکان سبزوار

    هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه ۱۳ آذرماه پس از دو هفته تعطیلی، با انجام شش مسابقه پیگیری و تیم پیکان در سالن اختصاصی هندبال سربدران با شکست در برابر صنعت مس کرمان همچنان در قعر جدول قرار دارد. هفته نهم این رقابت‌ها جمعه ۱۸ آذرماه پیگیری می‌شود.

    این دیدار طبق توافق دو طرف و موافقت کمیته مسابقات روز شنبه برگزار شد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ به سود صنعت مس کرمان به پایان رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *