×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی خبرداد

  • کد نوشته: 54891
  • آذر 17, 1401
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی پینگ‌پنگ کودکان در دی‌ماه
    رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی خبرداد

    به گزارش نخست نیوز رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی از برگزاری جشنواره استعدادیابی دختران و پسران پنج‌تا هفت سال در دی‌ماه خبر داد.
    رمضانعلی محمودی گلستانی در خصوص برنامه‌های هیات تنیس روی میز خراسان رضوی تا پایان سال اظهار کرد: چهار میزبانی باشگاه‌های پیشکسوتان کشور، لیگ دسته یک بزرگ‌سالان بانوان، لیگ دسته یک جوانان دختر و لیگ دسته یک نوجوانان پسر را از فدراسیون تنیس روی میز درخواست کرده‌ایم که با همکاری شهرداری مشهد برای هماهنگی سالن‌های تمرین برگزار خواهد شد.
    وی همچنین درباره شرایط فعلی ملی‌پوشان خراسانی افزود: در حال حاضر مهشید اشتری در تیم دانشگاه آزاد و یکتا ادیبیان در تیمی از استان گلستان بازی می‌کنند.
    گلستانی درباره وضعیت برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی مربیان و داوران و مشکلات مربوط آن در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فراخوان‌های متعدد، تعداد متقاضیان به حدنصاب ۲۰ نفر مدنظر فدراسیون نرسید و به‌ناچار علاقه‌مندان به دوره‌های مربی‌گری و داوری به شهرستان‌های دیگری می‌روند که کلاس‌ها آنجا برگزار می‌شود. تهران به دلیل مرکزیت داشتن می‌تواند افراد دیگر را جذب کند اما جذب متقاضی از استان‌های دیگر برای ما به دلیل هزینه‌های هنگفت ایاب و ذهاب ممکن نیست.
    وی افزود: خانم سرشاد و آقای پارسا برای دوره مدرسی تنیس روی میز شرکت کردند. همچنین مربی‌گری درجه‌یک ملی که برای اولین‌ بار ۲ هفته پیش در فدراسیون برگزار شد.
    مسوول منطقه ۹ تنیس روی میز کشور خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته با توجه به امکانات و ظرفیت مشهد برای تنیس روی میز، میزبان تمام مسابقات منطقه در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان را در مشهد بوده‌ایم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *