×
×
جدیدترین‌‌ها

مراسم استقبال ازکاروان خورشید ولایت برگزار شد

  • کد نوشته: 43826
  • خرداد 28, 1401
  • یازدهمین جشنواره فرهنگی –ورزشی جاده ولایت با همیاری و مشارکت استان های خراسان رضوی، کهکولیه و بویر احمد،فارس ،یزد و خراسان رضوی با حضور 1۸ ورزشکار و همراه آغاز شده است که هم زمان با ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان این کاروان در میدان ۱۵خرداد مشهد مقدس مورد استقبال مدیران و مسوولان فرهنگی و ورزشی استان قرار گرفت.
    مراسم استقبال ازکاروان خورشید ولایت برگزار شد

    نخست نیوز : در این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی،معاونان،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرییس هیات ورزش های همگانی ،روسای برخی از هیات های ورزشی،معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری و اعضای شورا ی شهر برگزارشد سردار یعقوبعلی نظری گفت: امیدواریم ما هم در ثواب عمل این کاروان که برای یازدهمین سال از شلمچه تا مشهد آمده اند شریک باشیم.
    وی افزود: آرزو می‌کنیم زحمات این افراد مورد قبول خدای متعال و امام هشتم(ع) قرار گیرد و از همه کسانی که برای اجرای این برنامه فرهنگی و ورزشی تلاش می کنند قدردانی می‌شود.
    مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۱۸ نفر از استانهای مختلف در این کاروان حضور دارند که مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری را با دو امدادی طی کردند.
    علی اکبر هاشمی جواهری افزود: این افراد حرکت خود را از اوایل خرداد ماه از شلمچه آغاز کرده اند و با طی کردن مسیر آبادان، اهواز، شلمچه، بهبهان، کهگیلویه و بویراحمد، اقلید فارس، یزد و نیشابور در سالروز تولد امام رضا(ع) وارد مشهد شدند.
    رضا آدریان رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم با اشاره به این که دوندگان «جاده ولایت» برای یازدهمین سـال پیاپی به عشـق امام هشتم (ع) مسـیر سـفر را از بـدو ورود به ایران تا مشـهدمقدس طـی کردندگفت: سـفر دونـدگان جـاده ولایت از 9خـرداد آغازو تـا 2۱خـرداد، هم زمان بلا میلاد با سعادت امام هشتم پایان یافت و این کاروان بعد از برگزاری مراسم استقبال به پابوسی حضرت امام رضا (ع) مشرف شدند.
    وی اظهار داشت: هر اندازه ما برای جایگاه ولایت کار کنیم و این فرهنگ را ترویج دهیم باز هم کم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *