×
×
جدیدترین‌‌ها

با تمرکز رسانه‌های دنیا به اتفاقات اوکراین مظلومیت مردم فلسطین بیشتر دیده می‌شود

  • کد نوشته: 38371
  • فروردین 22, 1401
  • سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امواج روز قدس در دنیا گسترش پیدا کرده است، تاکید کرد: مظلومیت حقیقی مردم فلسطین و حقانیت آن ها باعث شده که هر سال روز قدس باشکوه تر از قبل برگزار شود.
    با تمرکز رسانه‌های دنیا به اتفاقات اوکراین مظلومیت مردم فلسطین بیشتر دیده می‌شود

    نخست نیوز : محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در شرایطی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کرد که غربی ها پس از تاسیس رژیم صهیونیستی در خاورمیانه در قالب لیبرال دموکراسی موجی ایجاد کرده و به خواسته هایشان تا قبل از انقلاب اسلامی ایران رسیده بودند.

    وی ادامه داد: روز قدس یک موج سیاسی گفتمانی در مقابل موج غربی ایجاد کرده که خودش به تنهایی موجی قوی و به تعبیری ضدموج در برابر اقدام غربی ها بود به طوری که با گذشت سال ها از نامگذاری روز قدس، هر سال امواج آن در دنیا بیشتر از قبل گسترش یافته و آثار آن ظهور و بروز می کند.

    این نماینده مجلس با اشاره به توجه رسانه های غربی به اتفاقات اوکراین و بی توجهی به مظلومیت مردم فلسطین گفت: این روزها که رسانه های دنیا تمام تمرکز خود را معطوف به اتفاقات اوکراین کرده اند، بیشتر مظلومیت مردم فلسطین دیده می شود.

    وی با بیان اینکه تمام تمرکز غول های رسانه ای دنیا بر روی اوکراین است،‌ افزود: حقانیت روز قدس و تطبیق مولفه های آن با حقانیت و ارزش های انسانی باعث شده که در برابر غول های رسانه ای، روز قدس هر سال باشکوه تر و گسترده تر به نمایش گذاشته شود چون قلوب و قلم انسان های آزاده رسانه روز قدس است.

    عباس زاده مشکینی در پایان با اشاره به گفتمان روز قدس تاکید کرد که حقانیت و مظلومیت ارزش های انسانی و اخلاقی و مظلومیت مردم فلسطین در برابر فشار رسانه ای دنیا قرار دارد و همین مظلومیت و حقانیت باعث شده روز قدس همواره باشکوه تر از قبل باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *