×
×
جدیدترین‌‌ها

ایجاد سه سایت موقت پسماند در مهران برای اربعین‌

  • کد نوشته: 103213
  • مرداد 2, 1403
  • معاون امور عمرانی استانداری ایلام از ایجاد سه سایت موقت جمع‌آوری پسماند در پایانه مرزی، پایانه شهید رئیسی برکت و شهر مهران خبر داد.
    ایجاد سه سایت موقت پسماند در مهران برای اربعین‌

    به گزارش نخست نیوز، «سعید هژبری» امروز ۲ مردادماه ۱۴۰۳، در نشست کمیته خدمات شهری ستاد اربعین افزود: برداشت زباله، تفکیک و پرس پسماند همزمان انجام خواهد شد.

    هژبری گفت: شهرداری‌های ساری، البرز، اراک، زنجان، قزوین و مناطق ۵ و ۱۱ تهران در اربعین حسینی در زون‌بندی‌های مشخص در مرز مهران خدمات رسانی می‌کنند.

    معاون عمرانی استاندار ایلام از راه‌اندازی پایش تصویری و پلاک‌خوان در پارکینگ‌های اربعین، مخازن آب، آبسردکن، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی چه در شهر مهران و پارکینگ‌ها و چه در سایر مسیرهای اربعین خبر داد و گفت: تا قبل از آغاز اربعین حسینی نواقص ‌برطرف می‌شود.

    به گزارش نخست و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت عمرانی استانداری ایلام»، وی با بیان اینکه استان ایلام در کانون توجه سازمان شهرداری‌هاست، تأکید کرد: شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداران حالت اربعینی گرفته و از این ظرفیت استفاده کنند و پروژه‌های اربعین را هر چه سریع‌تر فعال و تکمیل کرده و برای اسکان، توقف و عبور زائران، جمع‌آوری پسماند و… آمادگی داشته باشند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *