×
×
جدیدترین‌‌ها

مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر

  • کد نوشته: 34319
  • اسفند 5, 1400
  • سفیران روسیه و چین در دیدار با کاظم غریب آبادی، ضمن مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها، بر ضرورت تداوم و توسعه رایزنی‌های مشترک در سطح دوجانبه و در سازمان‌های بین‌المللی در حوزه حقوق بشر تاکید کردند.
    مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر

    به گزارش نخست نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، «لِوان جاگاریان»، سفیر روسیه، و «چانگ هوا»، سفیر چین در ایران، عصر سه‌شنبه (سوم اسفندماه) با «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به صورت جداگانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

    مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر

    در این دیدارها، غریب‌آبادی با اشاره به همکاری‌ها و تعاملات گسترده و روابط راهبردی میان ایران، مسکو و چین، بر توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های حقوقی و قضائی و حقوق بشری تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده تبادل هیأت‌های تخصصی قضائی و تبادل تجربیات متقابل در این حوزه است.

    سفیر روسیه با استقبال از این پیشنهاد، بر تداوم مخالفت با قطعنامه های حقوق بشری علیه ایران و اقدامات ضد ایرانی در این حوزه تاکید کرد.
    سفیر چین نیز با بیان این که تحولات سیاسی و بین‌المللی هرگز بر اراده سیاسی پکن برای توسعه رابطه با تهران تاثیر نخواهد داشت، اظهار کرد: پکن دخالت کشورهای غربی در امور داخلی ایران به بهانه نقض حقوق بشر را محکوم می‌کند.
    مقامات سه کشور ایران، روسیه و چین در این دیدارها ضمن مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورها، بر ضرورت تداوم و توسعه رایزنی های مشترک در سطح دوجانبه و در سازمان های بین المللی در حوزه حقوق بشر تاکید کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *