×
×
جدیدترین‌‌ها

اهداف پشت پرده بیانیه مجمع روحانیون مبارز چیست؟

  • کد نوشته: 32185
  • بهمن 13, 1400
  • اعضای مجمع روحانیون مبارز که حامی و پشتیبان اکثر دولت های بعد از انقلاب بوده اند به این موضوع نپرداختند که خود در ایجاد مشکلات و بحران های کنونی کشور چه نقشی داشته اند؟ کدام دولت پیشرفت را بر عدالت ترجیح داده است؟ کدام دولت و جریان فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش داده است؟
    اهداف پشت پرده بیانیه مجمع روحانیون مبارز چیست؟

    به گزارش نخست نیوز ،  فرافکنی مجمع روحانیون مبارز از مشکلاتی که برای انقلاب پدید آوردند بیانیه مشترک مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، در آستانه چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمونه بارزی از فرافکنی، دگم اندیشی و تحریف امام وسیاه نمایی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

    جریان سیاسی اصلاحات که ریشه در مجمع روحانیون مبارز دارد با کمال خودخواهی و تعصب ناروا، خود حق‌پنداری و از سر بی‌انصافی مشکلاتی را که خود و طرفدارانشان در طول انقلاب اسلامی به وجود آورده و مسبب آن بودند به شیوه حکمرانی منتسب کرده، بدون اشاره به نقش رهبری بعد از امام راحل در فرونشاندن بحران هایی که این جریان آفریده، نقش خود و جریان اصلاحات را در پدید آوردن نارضایتی مردم و انباشت مشکلات اقتصادی و بین المللی از ارزیابی خود پاک کرده است.



    جریان سیاسی مجمع روحانیون مبارز که سران و عقبه فتنه های سه دهه اخیر از اعضای برجسته آن به شمار می روند با برجسته سازی جمهوریت نسبت به اسلامیت در نظام جمهوری اسلامی، مفهوم مورد نظر امام از جمهوری اسلامی را تحریف و از فقه سیاسی امام با کمال گستاخی عبور و هدف امام خمینی برای استقرار حکومتی برمبنای اسلام در فرآیند انقلاب اسلامی را انکار و امام را متهم به تجدید نظرطلبی کرده اند.

    جریان مذکور در بیانیه خود ایجاد حاکمیت دو گانه در کشور و در دوران اصلاحات را توجیه و نتیجه توجه به اسلامیت نظام دانسته درحالی که همین جریان در سه دهه اخیر به بهانه آزادی مطبوعات و با رمز اصلاحات و حمایت از جمهوریت نهایت تلاش خود را نسبت به تضعیف بعد اسلامیت نظام به کار برده وهزاران شبهه وتردید را در اذهان جوانان تزریق کرده و ولنگاری و لیبرالیسم فرهنگی را پایه گذاری کرده و با

    پذیرش سند 2030 و از بین بردن خاکریزهای مقابله با تهاجم فرهنگی بستر را برای شبیخون فرهنگی کشور، آماده کردند.

    از بیانیه مجمع روحانیون کاملا می توان این حقیقت را دریافت که نویسندگان آن تفاوتی بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی قائل نیستند، یعنی ملاک پیشرفت در دنیا را کشورهایی می دانند که به نوکران و گاوهای شیرده غرب در آمریکا تبدیل شده اند، نه کشورها و ملت هایی که استقلال خود را نفروخته و هویت خود را حفظ کرده اند.
    اینان بدون اینکه کوچکترین اشاره ای به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در عبور دادن کشور از بحران ها کرده باشند، به این موضوع نپرداختند که اگر حکمرانی کشورتابع همین آقایان در جنگ خلیج فارس می شد، بر سر ایران چه می آمد؟

    جریان گشت پرده بیانیه به این موضوع اشاره ای نکردند که اگر فتنه های پی در پی سال های 78 ،88 و 98 که همین جریان در کشور ایجاد کرد کشور چه پیشرفت هایی می کرد؟ به این موضوع اشاره نکردند که اگر هشت سال مردم را معطل برجام بی فرجام نمی کردند و اقتصاد را به مذاکره گره نزده بودند امروز ایران به رشد وتوسعه اقتصادی رسیده بود.

    اینان با وقاحت تمام نگفتند که عوامل مورد حمایت آنها در وادار کردن آمریکا به تحریم اقتصادی ایران بعد از فتنه 88 چه نقشی داشتند؟ این آقایان هنوز هم از مذاکره و برجام و بدعهدی های آمریکا و غرب عبرت نگرفتند و تصور می کنند با قهوه خوردن با سران استکبار جهانی می توان از دشمنی ذاتی آنها با انقلاب اسلامی ایران کاست؟

    اعضای مجمع روحانیون مبارز که حامی و پشتیبان اکثر دولت های بعد از انقلاب بوده اند به این موضوع نپرداختند که خود در ایجاد مشکلات و بحران های کنونی کشور چه نقشی داشته اند؟ کدام دولت پیشرفت را بر عدالت ترجیح داده است؟ کدام دولت و جریان فاصله طبقاتی در جامعه را افزایش داده است؟ کدام دولت بر حجم فقرای کشور افزود؟ چرا دولت های اصلاحات مورد حمایت شما همیشه از سیاست های کلان کشور و برنامه بعضا چند صد در صد انحراف داشته اند؟ کدام جریان در برابر ولایت و رهبری ایستاد و با اپوزوسیون همراه و همصدا شد؟ مگر ریزش های انقلاب و فراری ها و به دشمن پیوسته ها که امروز از تریبون های دشمن علیه ایران و انقلاب اسلامی سخن می گویند وابستگان به جریان شما نیستند؟ مگر مفسدین اقتصادی که حیثیت نظام اسلامی را لکه دارکردند، به جریان شما وابسته نبودند؟ چرا فرافکنی؟ در حالی که جا داشت در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عذر تقصیر به پیشگاه انقلاب و رهبری می آوردند و از آنچه کردند و از آنچه باید می کردند، اما نکردند، اظهار پشیمانی می کردند و صادقانه قصورها و خطاهای خود را اعتراف می کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *