×
×

بزرگترین ظلم به “حاج قاسم” تقلیل دادن او از یک مکتب به سطح یک فرد مبارز است

  • کد نوشته: 29341
  • دی 12, 1400
  • رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین ظلم به حاج قاسم تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس آموز به سطح یک ژنرال شجاع و فرد مبارز است. حاج قاسم مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس و راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی آموخت.
    بزرگترین ظلم به “حاج قاسم” تقلیل دادن او از یک مکتب به سطح یک فرد مبارز است

    به گزارش نخست نیوز ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت مردم میدان، سردار پرافتخار اسلام و محبوب دل مردم ایران و تمامی مستضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران و تمام کسانی که به آرمان عدالت گستری، آزادی خواهی و رفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند و در این مسیر گام برداشته اند، تسلیت و تعزیت می گویم.

    وی افزود: خون شهید راه خود را در زمین و آسمان ها پیدا می کند و این وظیفه ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیره شهید و منطق عمل و اندیشه او زندگی و فکر خود را با آن منطق سازگار کنیم و خود را از انحراف، تندروی و یا کندروی رها کنیم.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بزرگترین ظلم به حاج قاسم تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسه درس آموز به سطح یک ژنرال شجاع و فرد مبارز است. حاج قاسم مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس و راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی آموخت. حاج قاسم شاگرد اول مکتب امام است و این مکتب که تا امروز با همراهمی و فداکاری ملت ایران نجات بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم باوری استوار است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *