×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از گمرک مرزی دوغارون

  • کد نوشته: 25578
  • آذر 1, 1400
  • استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید سرزده از گمرک دوغارون، آخرین وضعیت این گمرک مرزی را مورد بررسی قرار داد.
    بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از گمرک مرزی دوغارون

    نخست نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در بازدید سرزده امروز خود از گمرک مرزی دوغارون در شهرستان تایباد این گمرک را یک کانون اقتصادی فعال و مهم در شرق کشور دانست و اظهار کرد: بررسی مشکلات موجود در گذرگاه زمینی دوغارون و ساماندهی این کانون اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مسافری از مهمترین اهداف سفر به این منطقه بود.

    استاندار خراسان رضوی گفت: در این سفر با بازدید میدانی که از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، پایانه مرزی دوغارون، نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان، سالن تجاری پایانه مرزی و مناطق دیگر اقتصادی گمرک مرزی دوغارون انجام گرفت بدون شک تصمیمات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات گرفته خواهد شد.

    وی به ظرفیت‌های موجود در گمرک دوغارون اشاره کرد و افزود: گمرگ مرزی دوغارون یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور است لذا باید با رفع مشکلات موجود آن در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی گام‌های خوبی برداشته شود.

    نظری گفت: تحولات اخیر افغانستان نباید روابط تجاری دو کشور ایران و افغانستان را کمرنگ کند و باید از ظرفیت و زیرساخت‌های موجود در کشور افغانستان هم برای رفع برخی از مشکلات تجار و سرمایه گذاران و به حداقل رساندن آنها بهره برد.

    گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی صبح امروز با حضور در نقطه صفر مرزی، وضعیت توقفگاه‌های خصوصی و دولتی خودروهای باری، بخش بازرسی کامیون‌ها با اشعه ایکس، محوطه پایانه گمرگ، وضعیت ورود و خروج کامیون‌های باری و فعالیت سالن تجاری گمرک مرزی دوغارون را مورد بررسی قرار داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *