×
×
جدیدترین‌‌ها

نظرخواهی عمومی درباره پیش‌نویس «لایحه مسئولیت مدنی در قبال خسارت هسته‌ای»

  • کد نوشته: 24076
  • آبان 18, 1400
  • سازمان انرژی اتمی ایران پیش‌نویس «لایحه مسئولیت مدنی در قبال خسارت هسته‌ای» را قبل از تقدیم به دولت در معرض نظرخواهی عمومی قرار می‌دهد.
    نظرخواهی عمومی درباره پیش‌نویس «لایحه مسئولیت مدنی در قبال خسارت هسته‌ای»

    به گزارش نخست نیوز ، سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که در راستای بند نهم سیاست‌های کلی قانون‌گذاری ابلاغی مقام معظم رهبری و منشور حقوق شهروندی، برای جلب مشارکت بیشتر عموم، ذی‌نفعان، دستگاه‌ها و نهادهای ملی و متخصصین، پیش‌نویس «لایحه مسئولیت مدنی در قبال خسارت هسته‌ای» ویرایش چهارم که از سال 1395 با بررسی اسناد بین‌المللی و مطالعات تطبیقی، شناسایی ضعف‌ها و خلأهای موجود در نظام حقوقی ایران آغاز و با مشارکت و همفکری صاحب‌نظران و متخصصان دستگاه‌های مرتبط، مشتمل بر پنج فصل و سی ماده تدوین‌شده است را قبل از تقدیم به دولت در معرض نظرخواهی عمومی قرار می‌دهد.

    به همین منظور از صاحب‌نظران، کارشناسان و اشخاص حقیقی و حقوقی علاقه‌مند دعوت می‌شود تا دیدگاه‌های انتقادی و اصلاحی خود را نسبت به پیش‌نویس مذکور، بویژه در خصوص ضرورت تصویب قانون خاص، احکام پیش‌بینی‌شده، ضمانت اجراهای مقرر، کارآمدی و قابلیت اجرای قانون، مقدمات و لوازم تصویب و اجرای کارآمد آن، به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

    علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را به رایانامه majles@aeoi.org.ir یا به نشانی تهران – انتهای کارگر شمالی – سازمان انرژی اتمی ایران ـ دفتر امور مجلس و معاهدات هسته‌ای ارسال کنند.

    همچنین امکان ارسال نظر در فضای مجازی به آدرس https://www.instagram.com/aeoi.ir نیز میسر است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *