×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی

  • کد نوشته: 2395
  • آبان 6, 1397
  • دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد و برندسازی گفت: یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه‌ای را رسالت اصلی خود در بحث فشن می‌دانیم. به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی […]

    برگزاری دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی


    دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد و برندسازی گفت: یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه‌ای را رسالت اصلی خود در بحث فشن می‌دانیم.

    به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود.

    نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه، از ساعت ۸ تا ۲۰ در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شد.

    امیرعماد اسکویی، مدیرعامل شرکت مدیریت آرتا بیشه، مدیر مؤسسه مد و هنر آرتا و مدآرت و همچنین دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره جزئیات این رویداد گفت: خوشبختانه دور نخست این کارگاه آموزشی که با هدف شناسایی و برطرف ساختن ضعف‌های علمی و عملی در زمینه مد و لباس و طی مشاوره با مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بازتاب و بازخورد بسیار خوبی از سوی فعالان این عرصه داشت.

    او با تقدیر از حمایت‌های حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همکارانش در مجموعه بنیاد ملی مد و لباس و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی در راستای برپایی این دو رویداد اظهار کرد: پس از استقبال صد در صدی شرکت‌کنندگان دوره قبل از برپایی مجدد این دوره آموزشی و اعلام رضایت نهادهایی که ما را در زمان برگزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و همچنین جلب رضایت طراحان بزرگ از نوع برگزاری این رویداد و سرفصل‌ها، برآن شدیم تا با تدوین عناوین جدید و مؤثر، هم در راستای تکمیل مطالب عنوان شده در کارگاه نخست گام برداریم و هم موضوعات متفاوتی را برای هنرجویان در نظر بگیریم.

    اسکویی افزود: پس از اعلام فراخوان برپایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی، ظرفیت ثبت نام شرکت‌کنندگان طی ۴ روز به پایان رسید و تلاش می‌کنیم این اعتماد را با ارائه بهترین شکل آموزش در راستای درک معنا و مفاهیم مرتبط با چرخه مد و لباس جبران کنیم.

    دبیر اجرایی دومین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی درباره سرفصل‌های این دوره گفت: در این کارگاه، بیش از دور نخست به سمت ورک‌شاپ‌های کاربردی و عملی پیش رفته و موضوعاتی همچون پارچه‌شناسی با حضور غزال بهمنی، کارگاه روانشناسی رنگ با حضور محلوج محمودی، کارگاه خلاقیت در طراحی با حضور اسفندیاری و ۴ کارگاه در ارتباط با موضوع برندینگ تدریس خواهند شد.

    اسکویی درباره کارگاه‌های بخش برندینگ گفت: کارگاه “دانشگاه خیابانی” با حضور مهدی صفایی از بهترین کارآفرینان کشور و ۳ کارگاه دیگر از سوی سالار معینی کرمانشاهی با عناوین “تدوین نقشه ذهن مشتری”، “برندینگ در سازه” و “تبلیغات و مبانی تبلیغات پنهان” برپا خواهد شد که پیش‌بینی ما این است کارگاه “تدوین نقشه ذهن مشتری” لقب جذاب‌ترین کارگاه را در این دوره به خود اختصاص دهد.

    او در پایان گفت: مسیر ارائه و کسب آموزش در عرصه مد و لباس اسلامی ایرانی باز است و ما نیز رسالت اصلی خود را در یاری رساندن به فعالان و دانشجویان عرصه مد و لباس به منظور آشنایی با دنیای حرفه‌ای فشن می‌دانیم و امیدوارم شرکت‌کنندگان با کوله‌باری از تجربیات خوب از کارگاه‌ها خارج شوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *