×
×
جدیدترین‌‌ها

استقرار ۱۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در نجف اشرف

  • کد نوشته: 2114
  • آبان 1, 1397
  • معاون عملیات و انتقال مصدوم مراسم اربعین، از استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها در نجف اشرف خبر داد. هاشمی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائرین، درمانگاه‌های متعددی از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرهای زیارتی کشور عراق و مسیر پیاده‌روی زائرین راه اندازی […]

    استقرار ۱۰ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در نجف اشرف


    معاون عملیات و انتقال مصدوم مراسم اربعین، از استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ها در نجف اشرف خبر داد.

    هاشمی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به زائرین، درمانگاه‌های متعددی از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سطح شهرهای زیارتی کشور عراق و مسیر پیاده‌روی زائرین راه اندازی شده است.

    وی تصریح کرد: زائرین مصدوم یا بیمار، با مراجعه به این درمانگاه‌ها از خدمات جمعیت هلال احمر بهره خواهند گرفت و در صورت صلاح دید پزشک درمانگاه و نیاز به تکمیل روند درمان و انجام اقدامات تخصصی، به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

    هاشمی با اشاره به استقرار ۸ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در نجف اشرف تشریح کرد: آمبولانس‌های سازمان امداد و نجات در درمانگاه نباء، صحن حضرت زهرا و محل‌های پرتردد زوار، درمانگاه‌های سیار و دیگر مراکز درمانی بین راه مستقرند و در مسیرهایی که امکان تردد آمبولانس وجود ندارد، نجاتگران با برانکارد حاضرند و پس از تکمیل فرم اعزام توسط پزشک معالج به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

    وی با بیان اعزام‌های ۳ روز گذشته در نجف اشرف افزود: با توجه به اینکه این روزها بیشترین تردد در نجف و کوفه انجام می‌شود، طی سه روز گذشته، ۴۱ اعزام به بیمارستان حیدریه و حکیمیه نجف داشته‌ایم و با نظر پزشکان ۲ مصدوم نیز از مرز هوایی و زمینی به ایران منتقل شده تا درمان تکمیلی را در کشور دریافت نمایند.

    هاشمی، کار با نظم و سازماندهی خاص و همکاری مطلوب در بدنه سازمان را پررنگ‌تر از سال‌های قبل دانست و افزود: با تمام امکانات و نیروی انسانی و با نهایت آمادگی بدون چشمداشت و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین هستیم و امید است مورد عنایت امام حسین باشد چرا که خدمت به زوار رضایت خدا را در بردارد و امسال نیز هر بخش وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد که این هماهنگی به نفع مصدومین و بیماران است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *