×
×
جدیدترین‌‌ها

۱۴ میلیون مترمربع زمین در حوزه سلامت اهدا شد

  • کد نوشته: 2093
  • مهر 30, 1397
  • سمنان – عضو مجمع خیران سلامت کشور گفت: در ۱۰ سال اخیر ۱۴ میلیون مترمربع زمین در حوزه سلامت از سوی خیران و نیک اندیشان و با کمک فرمانداران و استانداران اهدا شد. به گزارش گشت و گذار، سید عباس‌پور هاشمی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی سمنان و در جمع خبرنگاران بابیان […]

    ۱۴ میلیون مترمربع زمین در حوزه سلامت اهدا شد


    سمنان – عضو مجمع خیران سلامت کشور گفت: در ۱۰ سال اخیر ۱۴ میلیون مترمربع زمین در حوزه سلامت از سوی خیران و نیک اندیشان و با کمک فرمانداران و استانداران اهدا شد.

    به گزارش گشت و گذار، سید عباس‌پور هاشمی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های درمانی سمنان و در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طی ۱۰ سال اخیر ۱۴ میلیون مترمربع زمین برای پروژه‌های درمانی سطح کشور توسط خیران اهداشده است، بیان کرد: مجمع خیران سلامت در این بازه زمانی چهار هزار طرح را در سطح کشور اجرا کرده است.

    وی افزود: برای این چهار هزار طرح درمانی و سلامت، شش هزار میلیارد تومان هزینه شده تا سرانه درمانی کشور تا سطح قابل قبولی افزایش یابد.

    دعوت از مردم برای امور خیریه

    عضو مجمع خیران سلامت کشور از نگاه مثبت این مجمع به مناطق محروم نیز خبر داد و تأکید کرد: این تأمین زیرساخت‌ها مانند بیمارستان، خانه بهداشت در شهرها و روستا و به‌خصوص مناطق محروم را در دستور کار دارد که این امر با نیک‌اندیشی هم‌وطنان و تلاش استانداران میسر می‌شود.

    پورهاشمی خرید تجهیزاتی نظیر دستگاه‌های دیالیز و احداث واحد اورژانس را نیز از دیگر اقدامات مجمع سلامت نام برد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی در سطح کشور صورت گرفته است.

    وی با دعوت از مردم نیک‌اندیش سمنان در مشارکت طرح‌های مجمع خیران سلامت بیان کرد: زیرساخت، تأمین تجهیزات و انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، سه محوری هستند که خیران سلامت با هر میزان کمک مادی و معنوی، می‌توانند در آن ورود کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *